
داستان مصوری را گیر بیاورند، حتماً آن را تا ته میخوانند.
ـ کیف این گروه از بچه ها را که نگاه کنید، پر است
از انواع ماژیک با رنگهای روشن، فسفری و... آنها
برای برجسته کردن نکات مهم کتاب، از این
ماژیکها استفاده زیادی میکنند.
ـ تا دلتان بخواهد این بچهها، یادداشت
برمی دارند و جزئیات درسها را در دفترشان
مینویسند.
سبک شنیداری
به گفته روانشناسان حدود 30 درصد بچهها
و مردم دیگر از این سبک برای خواندن مطالب
استفاده میکنند. این افراد معمولاً این خصوصیات
را دارند:
ـ دوست دارند مطالب و درسها را با صدای
بلند روخوانی کنند.
ـ اگر کلاس شلوغ باشد دایم به معلم
میگویند که در سر و صدای کلاس نمیتوانند
چیزی بخوانند و آن را یاد بگیرند.
ـ به گوش دادن سر کلاس خیلی علاقه دارند و
دوست ندارند جزوه و یادداشت بنویسند.
سبک جنبشی ـ لمسی
حدود 5 درصد بچهها و مردم علاقه به این
سبک از یادگیری دارند. این بچهها معمولاً از
دست و ژست گرفتن برای رساندن مطلب خود
زیاد استفاده میکنند.
ـ گاهی انسان کلافه میشود تا این
بچهها را سر جای خود بنشاند، زیرا دایم در
حال حرکت و جنب و جوش هستند.
ـ این بچهها عاشق ورزش و فعالیتهای
بدنی هستند و خلاصه برای درس خواندن و یادگیری مطالب
دوست دارند که از بدن خود و حس لامسه استفاده کنند.
نام جنگنده: لِریدا 22
کشور سازنده: لهستان
تیپ: جنگنده چند منظوره دو نفره
موتور: PZL
حداکثر سرعت: 840 کیلومتر بر ساعت
تجهیزات: ـ یک مسلسل 23 میلی متری ـ راکتهای ضد تانک
[[page 19]]
انتهای پیام /*