پخش مجموعه مستند «نهضت امام خمینی» در شبکه جهانی سحر

سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر با پخش مجموعه مستند «نهضت امام خمینی» ابعاد این نهضت تاریخی را برای مخاطبان انگلیسی زبان خود تشریح می کند

کد : 39141 | تاریخ : 22/09/1391

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، این برنامه به سرپرستی شهرزاد خانی‌پور در ۱۷ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به زبان انگلیسی زیرنویس شده است.

بیژن محبی ترجمه و ویراستاری متون «نهضت امام خمینی» و رضا عباسی اپراتوری زیرنویس آن را بر عهده داشته‌اند. همچنین گویندگی متن این مجموعه بر عهده فرهاد وفاجو بوده و گویندگی تیتراژ آن را نیز محمدرضا فرهادی‌کیا انجام داده است.

مستند «نهضت امام خمینی» به بررسی سیر مبارزاتی حضرت امام خمینی(س) از آغاز مبارزه در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد و همراه با امام(س)، گوشه‌ای از خاطرات تلخ و شیرین روزهای انقلاب را مرور می‌کند.

این مجموعه از تولیدات گروه روایت فتح است و مصطفی قاسم‌لو کارگردانی و حبیب والی‌نژاد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند. سرآغاز نهضت، حصر امام، آزادی موقت، کاپیتولاسیون، تبعید به ترکیه، اعدام انقلابی، تبعید آقا مصطفی، تبعید به عراق، اقامت در نجف، مرجعیت در نجف، شهادت سعیدی، فوت آقا مصطفی، مقاله ۱۷ دی، خروج از عراق، نوفل لوشاتو و پرواز انقلاب، عناوین قسمت‌های مختلف این مستند گزارشی هستند.

انتهای پیام /*