بازدید جمعی از شاگردان یادگار امام از بیت و زاد گاه امام در خمین

جمعی از شاگردان یادگار گرانقدر حضرت امام بهمراه خانواده هایشان از بیت و زاد گاه امام و مجتمع فرهنگی و هنری خمین بازدید کردند

کد : 141737 | تاریخ : 16/08/1395

جمعی از شاگردان یادگار گرانقدر حضرت امام (ره) بهمراه خانواده هایشان از بیت و زاد گاه امام در خمین بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، در این بازدید 30 نفر از شاگردان آیت الله سید حسن خمینی همراه با خانواده هایشان از بیت و زاد گاه و محل تولد حضرت  امام و قسمتهای محتلف مجموعه بازدید کردند. سرپرست موسسه خمین حجه السلام  والمسلمین حاج آقای مرودشتی در جمع این عزیزان در سالن آمفی تاتر ضمن خیر مقدم و تشریح برنامه های این بازدید پیشنهاد نام گزاری این اردو ها را با عنوان صفیران روح الله را دادند و بیان  داشتن یکی از دغدغه های آیت ا...سید حسن خمینی  راکد ماندن ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی می باشد و انشالله امیدواریم که این عزیزان مبلغان خوبی در سراسر کشور باشند. ایشان ابراز امید واری کرد که این عزیزان بعد از بازگشت و مراجعت از این مکان بتوانند به نحو مطلوب انعکاس دهنده حالات روحی خود از این فضای معنوی باشند. حجت الاسلام والمسلمین مرودشتی همچنین گفت: بیت امام  در خمین متعلق به  همه گروها و جناح ها و احاد مردم  و تمامی جریانات فکری مردم کشور و جهان می باشد.
در ادامه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین خانی مسئول برگزاری این اردو نیز گفت: که 700 نفر از شاگردان حضرت آیت ا..سید حسن خمینی مشتاق بازدید از این مکان معنوی هستند و برنامه ریزی شده است که این عزیزان هرهفته در اردوهای حانوادگی از این مجموعه بازدید داشته باشند. در پایان به بازدید کنندگان بسته های متنوع فرهنگی (کتاب ،لوح فشرده ،بروشورمعرفی بیت و...) اهدا گردید. 

انتهای پیام /*