1364

* به مناسبت پنجمین سالگرد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران امام خمینی خطاب به رزمندگان اسلام و خانواده‏های شهدا پیامی فرستادند و از ایثارگران و رزمندگان تجلیل کردند. * مسئولان روزنامه‏های کیهان اطلاعات و جمهوری اسلامی با امام خمینی دیدار کردند. امام فرمودند: «رادیو تلویزیون مال عموم است آن چه خوب است در رادیو تلویزیون و مطبوعات باشد آن است که برای کشور اثری داشته باشد. مثلاً اگر زارعی خوب زراعت کرد شما این شخص را به جای مقامات کشور در صفحه اول بگذارید و یا کارمندی خوب کار کرد و اگر طبییی عمل خوبی انجام داد و یا اگر کسی سارقی را دستگیر کرد و یا هنرمند و یا جراح که متأسفانه نه اسمشان است و نه عکسشان. در حالی اینها لایق‏اند تا در روزنامه مطرح شوند اینها به این کشور حق دارند ولی ما ماها حقمان کم است البته آنچه من می‏گویم راجع به خودم است به دیگران کاری ندارم من میل ندارم رادیو هر وقت باز می‏شود اسم من باشد مدتهاست که از این جهت متنفرم. راجع به خودم می‏گویم اگر قرار است عکس مرا بگذارید به جای آن عکس یک رعیت رابگذارید و زیرش بنویسید این رعیت چه کار مهمی کرده است. هر روز من یک مسئله‏ای را می‏گویم و هی تکرار می‏کنم که فلانی چه گفت این چه فایده‏ای دارد اما در هر گوشه کشور اگر اتفاقی افتاده باشد این خبر است و اخبار را برای مردم گفتن مفید است». امام پس از بیان مطالبی درباره طرح انتقادهای سالم در م

* به مناسبت پنجمین سالگرد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران امام خمینی خطاب به رزمندگان اسلام و خانواده‏های شهدا پیامی فرستادند و از ایثارگران و رزمندگان تجلیل کردند.

* مسئولان روزنامه‏های کیهان اطلاعات و جمهوری اسلامی با امام خمینی دیدار کردند. امام فرمودند: «رادیو تلویزیون مال عموم است آن چه خوب است در رادیو تلویزیون و مطبوعات باشد آن است که برای کشور اثری داشته باشد. مثلاً اگر زارعی خوب زراعت کرد شما این شخص را به جای مقامات کشور در صفحه اول بگذارید و یا کارمندی خوب کار کرد و اگر طبییی عمل خوبی انجام داد و یا اگر کسی سارقی را دستگیر کرد و یا هنرمند و یا جراح که متأسفانه نه اسمشان است و نه عکسشان. در حالی اینها لایق‏اند تا در روزنامه مطرح شوند اینها به این کشور حق دارند ولی ما ماها حقمان کم است البته آنچه من می‏گویم راجع به خودم است به دیگران کاری ندارم من میل ندارم رادیو هر وقت باز می‏شود اسم من باشد مدتهاست که از این جهت متنفرم. راجع به خودم می‏گویم اگر قرار است عکس مرا بگذارید به جای آن عکس یک رعیت رابگذارید و زیرش بنویسید این رعیت چه کار مهمی کرده است. هر روز من یک مسئله‏ای را می‏گویم و هی تکرار می‏کنم که فلانی چه گفت این چه فایده‏ای دارد اما در هر گوشه کشور اگر اتفاقی افتاده باشد این خبر است و اخبار را برای مردم گفتن مفید است». امام پس از بیان مطالبی درباره طرح انتقادهای سالم

کد : 39472 | تاریخ : 10/06/1364

* به مناسبت پنجمین سالگرد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران امام خمینی خطاب به رزمندگان اسلام و خانواده‏های شهدا پیامی فرستادند و از ایثارگران و رزمندگان تجلیل کردند.
* مسئولان روزنامه‏های کیهان اطلاعات و جمهوری اسلامی با امام خمینی دیدار کردند. امام فرمودند: «رادیو تلویزیون مال عموم است آن چه خوب است در رادیو تلویزیون و مطبوعات باشد آن است که برای کشور اثری داشته باشد. مثلاً اگر زارعی خوب زراعت کرد شما این شخص را به جای مقامات کشور در صفحه اول بگذارید و یا کارمندی خوب کار کرد و اگر طبییی عمل خوبی انجام داد و یا اگر کسی سارقی را دستگیر کرد و یا هنرمند و یا جراح که متأسفانه نه اسمشان است و نه عکسشان. در حالی اینها لایق‏اند تا در روزنامه مطرح شوند اینها به این کشور حق دارند ولی ما ماها حقمان کم است البته آنچه من می‏گویم راجع به خودم است به دیگران کاری ندارم من میل ندارم رادیو هر وقت باز می‏شود اسم من باشد مدتهاست که از این جهت متنفرم. راجع به خودم می‏گویم اگر قرار است عکس مرا بگذارید به جای آن عکس یک رعیت رابگذارید و زیرش بنویسید این رعیت چه کار مهمی کرده است. هر روز من یک مسئله‏ای را می‏گویم و هی تکرار می‏کنم که فلانی چه گفت این چه فایده‏ای دارد اما در هر گوشه کشور اگر اتفاقی افتاده باشد این خبر است و اخبار را برای مردم گفتن مفید است». امام پس از بیان مطالبی درباره طرح انتقادهای سالم در مطبوعات و بیان اخبار مفید بار دیگر تأیید کردند: «این طور نیست که همه لله کار بکنند و چه بنویسید و چه ننویسید فرقی ندارد ما مکلفیم که افراد را درهر رشته تشویق کنیم تا امثالشان زیاد شود. روزنامه‏ها مال طبقه سوم است مال طبقه اول نیست و این هم نیست که همش مال حکومت باشد و از این چیزهای حکومتی بنویسید».

انتهای پیام /*