در گفتگوی با آیت اللّه‏ محمد محمدی ری ‏شهری مطرح شد؛

امام بر رعایت اخلاق در صحنه مبارزات انتخاباتی سفارش می کرد

آیت الله‏ محمد محمدی ری ‏شهری روز گذشته با حضور در غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، در حاشیه بازدید از آثار منتشره موسسه گفت: در جامعه اخلاقی- اسلامی، اخلاق انسان در سرنوشت او موثر است.

کد : 150472 | تاریخ : 22/02/1396

آیت‌الله‏ محمد محمدی ری ‏شهری روز گذشته با حضور در  غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، در حاشیه بازدید از آثار منتشره موسسه گفت: در جامعه اخلاقی- اسلامی، اخلاق انسان در سرنوشت او موثر است. عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره اهمیت رعایت اخلاق سیاسی در شرایط کنونی جامعه تصریح کرد: در فضا و شرایط کنونی نیازمند رعایت اخلاق در همه سطوح جامعه، بخصوص در صحنه مبارزات انتخاباتی هستیم.

 آیت‌الله‏ ری ‏شهری اظهار کرد:  توصیه اکید امام راحل بر رعایت ارزشهای اخلاقی مبتنی بر اسلام در همه شرایط، بخصوص در زمان تبلیغات انتخاباتی بود و ما باید نگهبان  این اندیشه باشیم.

وی افزود: با عنایت به ارزشهای اخلاقی و اسلامی مد نظر امام خمینی(ره)، شایسته است که این توصیه امام را که توصیه مقام معظم رهبری نیز هست، در همه شوون  جامعه بخصوص در حوزه سیاست بکار ببندیم؛ چراکه از منظر امام اخلاق اسلامی نیز سیاست است .

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره اهمیت پرداختن به اندیشه و سیره حضرت امام خمینی(ره) برای جوانان تاکید کرد:  اندیشه امام جوان پسند است؛ و شایسته است که  با تسهیل سازی این اندیشه برای جوانان در قالب های مختلف و با استفاده از فضای مجازی، بیش از پیش در ترویج سیره امام تلاش صورت پذیرد.

 

 

انتهای پیام /*