نخستین جشنواره داستان روح الله با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد

اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان روح الله با حضور مسئولین ، اساتید حوزه ادبیات و داستان و نویسندگان در نگارستان امام خمینی (س) اصفهان برگزار شد.

کد : 155851 | تاریخ : 17/04/1396

نخستین جشنواره داستان روح الله با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد. به گزارش  روابط عمومی موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان روح الله  با حضور مسئولین و اساتید فرهیخته  عرصه ادبیات و داستان و نویسندگان در نگارستان امام خمینی (س) اصفهان برگزار گردید این مراسم  از ساعت  17 عصر روز پنج شنبه با برگزاری هم زمان دو کارگاه آموزش داستان کوتاه وکودک ونوجوان با حضور استاد اکبری پور و استاد عزتی پاک آغاز  شد. در این مراسم حجت الاسلام عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: 108 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که از این تعداد 32 داستان برگزیده و 8 اثر نهایی شایسته تقدیر تشخیص داده شد.

حجت الاسلام کمساری ضمن تشکر از دست اندر کاران این جشنواره ، تبیین و  ترویج اندیشه های حضرت امام در قالب داستان را هدف این جشنواره عنوان کرد و افزود: دبیر خانه این جشنواره به شکل دائمی کار خود را ادامه خواهد و در طول سال  کارگاه های آموزش داستان نویسی  و کارگاه های داستان خوانی بر پا خواهد شد تا در سال آینده این جشنواره با توان و قوت بالاتری برگزار  گردد.

در پایان مراسم از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد

در بخش کودک و نوجوان :

- نفر اول سوده عبد یزدان

- نفر دوم  مهدیه خردمند

- قابل تقدیدر مرتضی فرجی

در بخش داستان کوتاه:

- نفراول زهرا عباسی

- نفر دوم  سمیرا مختاری

- قابل تقدیر زینب السادات هاشمی

در بخش داستان کوتاه کوتاه :

- نفر اول  زهرا عباسی

- نفر دوم  سمیرا مختاری

- نفر سوم مسعود شیخ  حسینی

- قابل تقدیر زهرا امینی

ودر بخش نویسندگان نوجوان از سیده نگار قریشی و هیوا حبیبی تقدیر به عمل  آمد.

 

انتهای پیام /*