1362

* امام خمینی به مناسبت عید نوروز در پیامی رادیو ـ تلویزیونی خطاب به ملت ایران فرمودند: «از خداوند تعالی مسئلت می‏کنم که این سال جدید را به همه مسلمین جهان و مسلمانان ایران و خصوصاً قشرهای مجاهد بازماندگان شهدا... و بسیجی‏ها و همه قوای مسلح ارتش و غیر ارتشی سپاه پاسداران و همه اینها مبارک کند». امام خمینی همگان را به توجه به خدا و یاد خدا دعوت فرمودند. * کلیه مقامات بلند پایه کشوری و لشکری به مناسبت عید نوروز به محضر امام خمینی رسیدند. امام به مسئولان سفارش کردند که خدمات انجام شده را به اطلاع ملت ایران برسانند». امام فرمودند: «دیدیم که حجم کاری که این جمهوری اسلامی برای طبقه ضعیف... کرده‏اند یک حجم بزرگی است که در طول سلطنت این پدر و فرزند خلف [محمدرضا پهلوی] حاصل نشده است...». امام خمینی در بخش اعظم سخنان خود به برتری کوخ نشینان بر کاخ نشینان و تقابل خوی کاخ نشینی با فرهنگ اسلام پرداختند و فرمودند: «آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته... از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند امام خمینی آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند... ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم. ما در طول مشروطیت از این کاخ نشین‏ها خیلی صدمه خوردیم». امام خمینی بر وظیفه حوزه‏های علمیه در تربیت قاضی واجد شرایط تأکید کردند و در پایان همه اقشار مردم و مسئولان را به حفظ وحدت فراخواندند. امام

* امام خمینی به مناسبت عید نوروز در پیامی رادیو ـ تلویزیونی خطاب به ملت ایران فرمودند: «از خداوند تعالی مسئلت می‏کنم که این سال جدید را به همه مسلمین جهان و مسلمانان ایران و خصوصاً قشرهای مجاهد بازماندگان شهدا... و بسیجی‏ها و همه قوای مسلح ارتش و غیر ارتشی سپاه پاسداران و همه اینها مبارک کند». امام خمینی همگان را به توجه به خدا و یاد خدا دعوت فرمودند.

* کلیه مقامات بلند پایه کشوری و لشکری به مناسبت عید نوروز به محضر امام خمینی رسیدند. امام به مسئولان سفارش کردند که خدمات انجام شده را به اطلاع ملت ایران برسانند». امام فرمودند: «دیدیم که حجم کاری که این جمهوری اسلامی برای طبقه ضعیف... کرده‏اند یک حجم بزرگی است که در طول سلطنت این پدر و فرزند خلف [محمدرضا پهلوی] حاصل نشده است...». امام خمینی در بخش اعظم سخنان خود به برتری کوخ نشینان بر کاخ نشینان و تقابل خوی کاخ نشینی با فرهنگ اسلام پرداختند و فرمودند: «آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته... از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند امام خمینی آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند... ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم. ما در طول مشروطیت از این کاخ نشین‏ها خیلی صدمه خوردیم». امام خمینی بر وظیفه حوزه‏های علمیه در تربیت قاضی واجد شرایط تأکید کردند و در پایان همه اقشار مردم و مسئولان را به حفظ وحدت فراخواندند. ا

کد : 41264 | تاریخ : 01/01/1362

* امام خمینی به مناسبت عید نوروز در پیامی رادیو ـ تلویزیونی خطاب به ملت ایران فرمودند: «از خداوند تعالی مسئلت می‏کنم که این سال جدید را به همه مسلمین جهان و مسلمانان ایران و خصوصاً قشرهای مجاهد بازماندگان شهدا... و بسیجی‏ها و همه قوای مسلح ارتش و غیر ارتشی سپاه پاسداران و همه اینها مبارک کند». امام خمینی همگان را به توجه به خدا و یاد خدا دعوت فرمودند.
* کلیه مقامات بلند پایه کشوری و لشکری به مناسبت عید نوروز به محضر امام خمینی رسیدند. امام به مسئولان سفارش کردند که خدمات انجام شده را به اطلاع ملت ایران برسانند». امام فرمودند: «دیدیم که حجم کاری که این جمهوری اسلامی برای طبقه ضعیف... کرده‏اند یک حجم بزرگی است که در طول سلطنت این پدر و فرزند خلف [محمدرضا پهلوی] حاصل نشده است...». امام خمینی در بخش اعظم سخنان خود به برتری کوخ نشینان بر کاخ نشینان و تقابل خوی کاخ نشینی با فرهنگ اسلام پرداختند و فرمودند: «آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته... از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند امام خمینی آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند... ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم. ما در طول مشروطیت از این کاخ نشین‏ها خیلی صدمه خوردیم». امام خمینی بر وظیفه حوزه‏های علمیه در تربیت قاضی واجد شرایط تأکید کردند و در پایان همه اقشار مردم و مسئولان را به حفظ وحدت فراخواندند. امام خمینی از دولت خواستند به وضع فقرا و محرومان اهتمام بیشتری داشته باشد و از ثروتمندان و دارندگان املاک خواستند تا در این امر به دولت کمک کنند و مخصوصاً از بالابردن کرایه خانه‏ها اجتناب نمایند.
* اعضای هیأت دولت به محضر امام خمینی رسیدند. امام خمینی بر لزوم تبلیغ و اطلاع رسانی به مردم درباره خدمات دولت تأکید کردند.

انتهای پیام /*