توسط معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) ؛

سالنامه موضوعی 2018 میلادی به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی منتشر شد

سالنامه موضوعی 2018 میلادی توسط معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی منتشر شد. سالنامه جدید با موضوع اسلام در تقابل با تحجر و قشری گری از دیدگاه امام خمینی است.

کد : 166112 | تاریخ : 09/10/1396

سالنامه موضوعی 2018 میلادی توسط معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، در آستانه میلاد با سعادت حضرت مسیح(ع)، سالنامه موضوعی 2018 میلادی توسط معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی منشر شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.این سالنامه موضوعی هر سال  به یک موضوع خاص می پردازد. موضوعی که در سالنامه 2018 میلادی به آن پرداخته شده است، اسلام در تقابل با تحجر و قشری گری از دیدگاه امام خمینی است.

از آنجا که این سالنامه تبلیغی- ترویجی است، علاوه بر تقویم میلادی و شمسی، مطالبی نظیر معرفی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، معاونت امور بین الملل و سایت های غیرفارسی در آن گنجانده شده است.

در پشت هر صفحه از سالنامه تصاویری مرتبط با حضرت امام خمینی (ره) کار شده است و کنار آن نقل قول هایی از حضرت امام با موضوعات متنوع ذکر شده است.  همچنین در این مجموعه مناسبت های مختلف در طول سال به سه زبان  عربی، انگلیسی و فارسی تهیه شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. شایان ذکر است کانال های ارتباط با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و معاونت بین الملل در این سالنامه موجود می باشد. 

انتهای پیام /*