به همت معاونت بین الملل موسسه؛

مسابقه بین المللی کتابخوانی"طلوع فجر" برگزار می شود

معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با همکاری شبکه جهانی سحر، در آستانه سی و نهمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، به مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین خارجی با زندگی پرفراز و نشیب رهبر انقلاب اسلامی و اندیشه های ناب بزرگ پرچمدار آزادگی در جهان معاصر، مسابقه کتابخوانی "طلوع فجر" را با محوریت کتاب "حدیث بیداری" برگزار می نماید.

کد : 168667 | تاریخ : 15/11/1396

مسابقه بین المللی کتابخوانی به همت معاونت بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با همکاری شبکه جهانی سحر، در آستانه سی و نهمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، به مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین خارجی با زندگی پرفراز و نشیب رهبر انقلاب اسلامی و اندیشه های ناب بزرگ پرچمدار آزادگی در جهان معاصر، مسابقه کتابخوانی "طلوع فجر" را  با محوریت کتاب "حدیث بیداری"(مروری بر زندگی نامه حضرت امام خمینی) برگزار می نماید.

این مسابقه آنلاین از 12 لغایت 22 بهمن ماه به دو زبان اردو و انگلیسی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند برای استفاده از کتاب "حدیث بیداری" که به عنوان منبع مسابقه در نظر گرفته شده با سایت های انگلیسی و اردو زبان پرتال امام خمینی مراجعه نمایند:

en.imam-khomeini.ir

ur.imam-khomeini.ir

http://urdu.sahartv.ir

انتهای پیام /*