به همت معاونت فرهنگی و ارتباطات و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تهران برگزار می شود؛

اجرای نمایش قصه خوانی کودک در مدارس ابتدایی استان تهران

اجرای نمایش و قصه خوانی کودک، به نویسندگی و کارگردانی رضا فقیهی به همت واحد کودک و نوجوان معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تهران برگزار می شود.

کد : 168871 | تاریخ : 23/11/1396

نمایش و قصه خوانی کودک برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اجرای نمایش و قصه خوانی کودک، به نویسندگی و کارگردانی رضا فقیهی به همت واحد کودک و نوجوان معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تهران برگزار می شود.  

پروژه «ستاره باران» کاری از واحد کودک و نوجوان معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه، به شیوه ای جدید  اجرا میشود که اهداف آن در برگیرنده زندگی امام خمینی و اندیشه های ایشان است  که در برنامه ای ترکیبی با نمایش، نماهنگ و قصه گویی برای مخاطبین کودک اجرا خواهد شد . این پروژه با همکاری اداره کل آموزش‌ و پرورش استان تهران انجام خواهد پذیرفت . به گفته رضا فقیهی(نویسنده و کارگردان)در این پروژه سعی شده تا شخصیت امام وخصوصیات اخلاقی  و رفتاری ایشان به عنوان یک رهبر  نمونه با مردم و خصوصا بچه ها  برای مخاطبین  به اشتراک گذاشته شود و مخاطبین کودک در فضایی صمیمی بتوانند با شخصیت امام خمینی و اندیشه های ایشان آشنا شوند.

رضا فقیهی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: ما در این برنامه شعار نمی‌دهیم و به‌شکل جذابی با بازی عروسک و مجری مثل خیلی از برنامه های شاد کودک به اجرا می پردازیم و  برنامه روال عادی یک برنامه ی شاد کودکانه را دارد تا اینکه در فواصل برنامه سوالاتی بین عروسک و مجری مطرح میشود و بعد از آن وارد فاز جدیدی در برنامه می شویم. وی تصریح کرد: بعد از آن به معرفی شخصیت امام پرداخته می شود  که تاکید می کنم این امر  در حد فهم مخاطبین کودک به اندیشه های امام و شخصیت ایشان در قالب ترکیبی قصه گویی نمایش، یعنی قصه ی مصور به اجرا درمیاید  . فقیهی گفت: در بخش سوم برنامه با طرح سوالاتی از طرف عروسک و مجری از کودکان میخواهیم که آنچه را که از این برنامه آموخته اند را توضیح دهند و به آ نها جوایزی اهدا می شود. گفتنی است این برنامه عروسکی و قصه خوانی در سطح مدارس مختلف استان تهران به اجرا در میاید.  

انتهای پیام /*