معاون پژوهش و فناوری وزیرعلوم:

امام خمینی(س) به امت اسلامی زندگی دوباره بخشید

در آخرین روز از هفته ملی پژوهش و فناوری ،معاون پژوهش و فناوری وزیرعلوم و جمعی از روسای پژوهشگاه ها، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با آرمانهای ایشان تجدید پیمان کردند.

کد : 42021 | تاریخ : 02/10/1391

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم ، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(س) گفت : امام خمینی(س) با دمیدن روحیه انقلابی در وجود ما نه تنها به ما بلکه به همه امت اسلامی زندگی دوباره ای بخشیدند چرا که مهمترین ارزش انسان به تفکر و اندیشه است و اندیشه امام نیز به ما هویتی جدید بخشید.

دکتر مهدی نژاد نوری اظهارداشت : امام خمینی پدر معنوی همه امت اسلامی در جامعه معاصر بود و ما از اینکه ایران را در دنیا به اسم ایشان می شناسند به خودمان می بالیم و افتخار می کنیم.

وئ افزود : فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی در بالاترین جایگاه اسناد بالادستی علم و فناوری کشور قرار دارد و رهنمودهای ایشان مبنی بر تلاش علمی و تکیه بر جوانان برای غلبه بر وابستگی به غرب و شرق بر طلیعه برنامه های علمی کشور می درخشد.

رئیس ستاد ملی هفته ملی پژوهش و فناوری با اشاره به سخنان امام خمینی(س) در خصوص اینکه «دانشگاه مبدا تحولات است» و «دانشگاه کارخانه آدم سازی است» گفت: ایشان به همه مسئولین کشور این پیام را دادند که توسعه علم و فناوری را از برنامه های اصلی کشور بدانند که بحمدالله همین گونه نیز است.

وی افزود : رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر نقش و جایگاه علم و فناوری در کشور تاکید می کنند و دستاوردهای امروز جامعه دانشگاهی کشور از جمله مقام اول تولید علم در منطقه مدیون راهنمایی های ایشان است.

گفتنی است هفته ملی پژوهش و فناوری از 25 تا 30 آذر در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام /*