نوجوانان نیازمند شناخت اندیشه های امام خمینی(س) هستند

برنامه های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر سال 1391 باید به نوعی تدوین شود که سیاست های نظام، اندیشه های امام(س)، نگاه امام به کودکان و نوجوانان و انتقال شور و نشاط انقلابی سال های 1357 به کودکان و نوجوانان امروز در آن گنجانده شود.

کد : 42110 | تاریخ : 12/10/1391

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از پانا، حسین سمیعی در اولین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گلستان که در مجتمع فرهنگی و هنری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: زیر مجموعه کمیته کودک و نوجوان، مختصر است، اما خلاقیت بالایی دارد.

این جلسه با حضور مدیر کانون پرورش فکری گلستان و نمایندگان ادارات زیرمجموعه کمیته کودک و نوجوان شامل بهزیستی، صدا و سیما، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(س)، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان، میراث فرهنگی و گردشگری استان به همراه کارشناسان کانون و مربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری گرگان برگزار شد.
رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برنامه های به روز، جامع و مورد نیاز جامعه و توجه به آموزش های غیرمستقیم از جمله اهداف کمیته کودک و نوجوان است.
به گفته وی، برنامه های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر سال 1391 باید به نوعی تدوین شود که سیاست های نظام، اندیشه های امام(س)، نگاه امام به کودکان و نوجوانان و انتقال شور و نشاط انقلابی سال های 1357 به کودکان و نوجوانان امروز در آن گنجانده شود.
سمیعی در خصوص شاخص ترین برنامه های کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر تصریح کرد: برگزاری کاروان شادی، توجه به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و مرزی، فعالیت های گروهی و خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، از جمله برنامه های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در کمیته کودک و نوجوان است.

در پایان اعضای کمیته و مسوولان مراکز فرهنگی و هنری شهر گرگان هرکدام شاخص ترین فعالیت های مراکز خود را بیان کردند

انتهای پیام /*