دکتر علی لاریجانی لحظاتی پیش از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی به هنگام بازدید از غرفه موسسه نسبت به چاپ منشورات جدید پیرامون اندیشه های حضرت امام در موسسه ابراز خرسندی کرد و گفت: ساده نویسی کتب حضرت امام برای نسل جوان و نوجوان از کارهای ارزنده موسسه است و اظهار امیدواری کرد که این فعالیتها برای آشنا ساختن نسل جوان و نوجوان ادامه پیدا کند.

کد : 170287 | تاریخ : 19/02/1397

 دکتر علی لاریجانی در بازید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: ساده نویسی کتب حضرت امام برای نسل جوان و نوجوان از کارهای ارزنده موسسه است

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دکتر علی لاریجانی لحظاتی پیش از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بازدید کرد. وی به هنگام بازدید نسبت به چاپ منشورات جدید پیرامون اندیشه های حضرت امام  در موسسه ابراز خرسندی کرد و گفت: ساده نویسی کتب حضرت امام برای نسل جوان و نوجوان از کارهای ارزنده موسسه است و اظهار امیدواری کرد که این فعالیتها برای آشنا ساختن نسل جوان و نوجوان ادامه پیدا کند. رئیس مجلس شورای اسلامی که به همراه دکتر صالحی وزیر  فرهنگ و ارشاد و دکتر انتظامی معاون وزیر ارشاد در غرفه موسسه حضور یافت از بخش های مختلف غرفه موسسه بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام /*