حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور رئیس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل ارتش در بازید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره):

موسسه در ساده نویسی آثار امام خمینی برای جوانان موفق عمل کرده است

آثاری که امروز در غرفه موسسه مشاهده کردم، بخصوص آثاری در باره امام و دفاع مقدس، ارتش از دیدگاه امام ، امام و قوای مسلح، آزادگان باید گفت که موسسه توانسته رسالت خودش را در این عرصه نیز بخوبی انجام بدهد. در نظر داشته باشیم که آثار موضوعی به درک بهتر مطالب و عمق اندیشه امام کمک شایانی می کند. امیدوارم خانواده بزرگ نیروههای مسلح بتوانند بخوبی از این آثار ارزشمند بهره لازم را ببرند.

کد : 170291 | تاریخ : 20/02/1397

حجت الاسلام حسین صنعت پور رئیس عقیدتی سیاسی ستاد  فرماندهی کل ارتش در بازید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: آثار موضوعی به درک بهتر مطالب و عمق اندیشه امام کمک شایانی می کند.  امیدوارم خانواده بزرگ نیروههای مسلح بتوانند بخوبی از این آثار ارزشمند بهره لازم را ببرند. 

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) حجت الاسلام والمسلمین صنعت پورآثاری که امروز در غرفه موسسه مشاهده کردم، بخصوص آثاری در باره امام و دفاع مقدس، ارتش از دیدگاه امام ، امام و قوای مسلح، آزادگان باید گفت که موسسه توانسته رسالت خودش را در این عرصه نیز بخوبی انجام بدهد. 

نویسنده کتاب مبدا و منتهای بلاد کبیره گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) یک مجموعه غنی با منشورات متنوع، با رویکرد جدید به آثار حضرت امام (ره) بخصوص برای نسل جوان است و حتی در زمینه کودکان نیز آثار ارزشمند درقالب داستان، مقاله و رمان منتشر کرده است. شرح کتب امام مانند چهل حدیث و برگردان آنها به زبان ساده برای نسل جوان نیز از کارهای بسیار ارزشمند است.

 رئیس عقیدتی سیاسی ستاد  فرماندهی کل ارتش تصریح کرد: امروزه ضروری است که بیش از پیش در باره اندیشه های امام پژوهش های جدی صورت بپذیرد. چراکه حضرت امام یک عارف بزرگ و یک فقیه سرآمد و رهبراخلاقمدار بود و دیدگاه های بلندی در زمینه های مختلف علمی و سیاسی و اخلاقی دارد؛ اگر بشود در این حوزه ها کارهای بیشتری برای جوانان انجام شود، بخشی از دین خودمان را ادا خواهیم کرد.

 وی افزود: آثاری که امروز در غرفه موسسه مشاهده کردم، بخصوص آثاری در باره امام و دفاع مقدس، ارتش از دیدگاه امام ، امام و قوای مسلح، آزادگان باید گفت که موسسه توانسته رسالت خودش را در این عرصه نیز بخوبی انجام بدهد. در نظر داشته باشیم که آثار موضوعی به درک بهتر مطالب و عمق اندیشه امام کمک شایانی می کند.  امیدوارم خانواده بزرگ نیروههای مسلح بتوانند بخوبی از این آثار ارزشمند بهره لازم را ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور در پایان تاکید کرد: صحیفه امام یکی از منشورات ارزشمند موسسه است که در اختیار همگان قرار گرفته است. پیشنهاد می کنم علاوه بر این آثار، موسسه در تدوین متون آموزشی برای استفاده در مراکز آموزشی نیز آثاری ارزشمند منتشر کند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام /*