اطلاعیه ثبت نام آموزش مجازی وصیت نامه امام خمینی(س)

کد : 42161 | تاریخ : 22/10/1391

انقلاب اسلامى ایران به عنوان شگرف ترین تحول سیاسى دهه هاى پایانى قرن بیستم بازتاب اندیشه نورانى و استوار ابرمردى است که دیدگاه ها و آراى او، نه تنها در ایران که در سراسر جهان تاثیرات فراوان و گوناگون بر جاى نهاده است.

امام خمینى(س) به عنوان نظریه پرداز نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران و معمار آن، در حوزه های مختلف علوم انسانی از جمله  زمینه نهاد سازى و تبین جهت گیری ها و رویکردهاى سیاسى، دریایى از اندیشه پدید آورد که از سرچشمه زلال اسلام ناب محمدى نشات گرفته است .

بى تردید، تدوین، تبین و ارائه به روز دیدگاه هاى سیاسى و حکومتى آن حضرت، راهگشاى اندیشمندان و پژوهشگرانی خواهد بود که در پى فهم دقیق و عمیق رابطه سیاست و اسلام در اندیشه های  تابناک امام راحل می باشند؛ یعنی، اندیشه ای که انقلاب اسلامى ایران از آن نشات گرفت.

در همین زمینه و در آستانه سالگرد روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی تاریخ ملت ما و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی که با فریاد رسای امام خمینی(س) و همراهی امت با وفایش به فرجام رسید، پرتال امام خمینی(س) با همکاری دانشگاه الکترونیکی علوم قرآن و حدیث، دومین دوره آموزش مجازی خود را با موضوع «تحلیل محتوای وصیتنامه سیاسی-الهی امام خمینی» توسط استاد ارجمند جناب آقای دکتر یحیی فوزی برای دانشجویان و یا علاقمندان دارای مدرک لیسانس و بالاتر برگزار می‌نماید. 

علاقمندان می‌توانند از ساعت 8 صبح روز چهار شنبه مورخ 91/10/20 لغایت ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 91/11/25  به پرتال امام خمینی (س)  مراجعه و ثبت نام نمایند. در ضمن کلاس های این دوره آموزشی از تاریخ سه شنبه اول اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

موارد آموزشی در طول این دوره:

    - برگزاری یک جلسه درس در هر هفته 

    - انجام دو جلسه پرسش و پاسخ در طول دوره 

    - برگزاری آزمون آنلاین در پایان دوره

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

    - تصویر کارت ملی

    - تصویر آخرین مدرک تحصیلی

    - تصویر کارت دانشجویی (برای دانشجویان مشغول به تحصیل )

* لازم به ذکر است به دلیل محدودیت پذیرش فراگیران ، اولویت با داوطلبانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.

**  جهت تکمیل فرآیند ثبت نام پست الکترونیکی خود را حتماً باز بینی نمایید .


جهت ثبت نام کلیک کنید ....

انتهای پیام /*