حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری

خدمات دولت تدبیر و امید

کد : 170851 | تاریخ : 29/03/1397

خدمات دولت تدبیر و امید

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در جلسه شورای اداری مازندران در محل سالن دانشگاه علوم پزشکی ساری افزود: دولت با شناسایی تهدیدات و توانمندیهای بالقوه و ظرفیت قابل استحصال کشور فرصت های از دست رفته را احیاء کرد و با توزیع عادلانه منابع و با مطالعه درست و هدف گذاری صحیح به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

وی به گسترش تهدیدات دشمن، تهمت به ایران مبنی برساخت بمب اتمی و قرار گرفتن ایران ذیـل فصـل هفتم شـورای امنیــت اشـاره کرد و گفـت: آنـان بنـا داشتـه اند که ایـران را بـه زانـو دربیاورند و تحریم ها را به سمت نفت در برابر غذا ببرند.

انصاری توضیح داد: این مسأله یعنی صادرات نفت به 400 هزار بشکه در روز و زیر نظر سازمان ملل برسد و با پول نفت برای مردم غذا و دارو تهیه کنند. وی با بیان اینکه دولت روحانی با بکار گیری برجسته ترین افراد حقوقی، اقتصادی و دیپلماتیک توانسته برنامه های تهدید آمیز دشمنان را خنثی کند، گفت: رئیس جمهوری دولت یازدهم به خوبی با مواضع و حربه های دشمنان آشنا بوده و هست.

 

معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه در طول 18ماه فعالیت شبانه روزی تیم دیپلماتیک ، تیرهای سهمگین از پشت به این دولت وارد شده بود، گفت: در دشوارترین مراحل مذاکره از داخل خنجر خوردیم اما با هدایت مقام معظم رهبری و با تعیین نقطه قرمز از سوی ایشان و با تجربه شخص رئیس جمهوری کاری شد کارستان و تهدید تبدیل به فرصت شده است.

انصاری اظهار کرد: در مذاکرات هسته ای اجماع جهانی علیه ایران شکست و این یک حقیقت آشکار است و در گام بعدی پس از نتایج مذاکرات هسته ای، دولت احساس کرد که اقتصاد ایران به کار اورژانسی نیاز دارد و توانست تورم 40 درصدی را به تک رقمی برساند.

وی با بیان اینکه در طول یکسال 44درصد ارزش پول کشور در دولت قبلی کاهش یافته بود، گفت: تورم کشور را به زانو درآورده بود. معاون حقوقی رئیس جمهوری با انتقاد از برخی ها که این دولت را دولت خسته اعلام می کنند، گفت: این دولت خسته نیست زیرا توانست به خودکفایی برخی محصولات کشاورزی برسد، ایجاد 21 هزار تخت بیمارستانی، اجرای طرح تحول سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی را به درستی انجام دهد. انصاری اظهار کرد: این دولت در اوج بدهکاری های سنگین و درآمد پایین، توانست به این دستاوردهای بزرگ برسد. وی به حضور وزرا در مناطق محروم و مرزی کشور در تعطیلات پایان هر هفته اشاره کرد و بیان داشت: این خدمات چشم بندی نیست. وی کار مبتنی بر عقل دولت یازدهم را عامل دستاوردها در شرایط سخت اقتصادی و سیاسی داخلی و بین المللی دانست و گفت: این دولت توانست بدون توجه به حاشیه ها و آماج تهمت کار کند و وقت خود را صرف پاسخگویی به این خرافات نکرد و البته اینکه خدمات دولت کمتر رسانه ای شده است را می پذیرم.

انصاری در بخش دیگر افزود : دشمنان ما از حربه یأس آفرینی، خالی کردن دل مردم، کشتن روحیه امید جوانان و گسستن پیوند مردم با رهبری همچنان استفاده می کنند، پس امید مردم را تخریب نکنید و در میدان دشمنان بازی نکنید تا امید مردم از بین نرود.

وی با تأکید بر این نکته که خدمات ارزشمند دولت در زمان تبلیغات نیز باید به مردم گفته شود، گفت: دوازدهمین دوره رئیس جمهوری بهار آزادی ،اعتماد به نفس و بهار اتکا به رأی یک ملت ایران در مهندسی سیاسی برای برگزیدن شخص رسمی دوم کشور است.

انصاری با بیان اینکه باید قدر خدمت به مردم را در نظام اسلامی بدانیم، به مدیران دستگاههای اداری مازندران گفت : اینکه خداوند شما را در جایگاهی قرار داده است تا بخشی از احتیاجات مردم با گامهای شما برطرف می شود و تدبیر فردی و جمعی شایسته شما بی نیازی مردم را رقم بزند. وی تصریح کرد: نکند از سر سیری و دل زدگی مشکلات مردم را بیشتر کنید، صد البته مدیران دولت تدبیر و امید قدر این نعمت را می دانند.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه این روزها با آغاز تبلیغات انتخابات رئیس جمهوری به مجموعه بزرگ دولت تدبیر و امید ظلم می شود، اظهار داشت: از همه نامزدها، مسئولان ستادها و طرفداران آنها می خواهیم که پیام بعثت را در تبلیغات مراعات کنند.

وی تبلیغات را صحنه صداقت، امانت، عدالت، انسانیت و تقوای نامزدهای رئیس جمهوری توصیف کرد و گفت: مردم هوشمند و داورانی بصیر با انصاف هستند، و سخنان نامزدها در سفرهای استانی و برنامه های صدا و سیما و رسانه ها را به درستی تحلیل می کنند.

انصاری اظهار داشت: مردم به خوبی کم انصافی و بی انصافی ها را در داوری ها خود می فهمند و واکنش نشان خواهند داد. معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه مردم عدالت و انصاف، شعار، تخریب و عوام فریبی را از یکدیگر می شناسند، گفت: مردم در میدان تجربه مردم سالاری دینی در 38 سال گذشته به رشد و بلوغ سیاسی رسیدند، برنامه ها را در ترازوی عمل نه در خیال می سنجند و با امکانات و واقعیت های عرصه داخلی و بین المللی قضاوت می کنند.

وی با انتقاد از برخی تخریب گران گفت: اگر امنیت ایران بالاتر از کشورهای اروپایی است اگر در میان شعله های خشونت ، ترور درمنطقه خاورمیانه ، در امان هستیم بدون تدبیر درست، تخصیص اعتبار ریالی و ارزی و پشتیبانی دیپلماتیک دولت یازدهم بوجود نمی آمد.

وی گفت: دولت روحانی انواع تهدیدها، کمبودها و نارسایی ها را اولویت بندی کرد و با حوصله ، مشاوره و بکارگیری نیروهای توانمند و مدیران فرا جناحی توانست اقتدار کشور را بالا ببرد و این اقتدار با رأی مردم تداوم خواهد یافت.

 

منبع: حضور، ش 100، ص 296.

انتهای پیام /*