اولین جشنواره بین المللی امام خمینی(س) برگزار می‎شود

اولین جشنواره بین المللی امام خمینی(س) با محوریت اندیشه‎های سیاسی ایشان به همت انجمن مطالعات سیاسی حوزه و موسسات حوزوی کشور برگزار می‎شود.

کد : 42214 | تاریخ : 25/10/1391

به گزارش پرتال امام خمینی(س به نقل از ایکنا، جشنواره‎ها و همایش‎های مختلفی با موضوع شناخت اندیشه‎های علمی و فرهنگی و سیاسی و بین‌المللی امام راحل، در سطح کشور برگزار شده است که در این زمینه با همکاری چند نهاد حوزوی و اجرایی کشور، جشنواره‌‎ای در این حوزه برگزار می‎شود.

بنا بر این گزارش، انجمن مطالعات سیاسی حوزه، معاونت بین‌الملل حوزه‎های علمیه به همراه چندین نهاد حوزوی و اجرایی و فرهنگی کشور اقدام به برگزاری اولین جشنواره بین المللی امام خمینی(س)، ویژه اندیشه سیاسی اسلام کرده‌اند.

آثار ارسالی به این جشنواره در قالب کتاب، مقاله و رساله‌های دکتری و سطح چهار حوزه از سال 1385 به بعد است که پژوهشگران می‎توانند در این قالب‎ها، اندیشه‎های سیاسی امام راحل را با مستندات تاریخی تبیین کنند.

علاقه‎مندان تا تاریخ 15 بهمن ماه امسال می‎توانند آثار خود را به انجمن علمی مطالعات سیاسی حوزه، ارسال کنند؛ ثبت نام در این جشنواره نیز از طریق سامانه اینترنتی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، سایت www.psas.i سایت مرجع این جشنواره است که پژوهشگران حوزوی می‎توانند با مراجعه به آن با کم و کیف حضور در این طرح آشنا شوند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی قم، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه شماره 2، دفتر انجمن‎های علمی حوزه‎های علمیه، انجمن مطالعات سیاسی حوزه، مراجعه و یا با شماره تلفن 2938773 تماس بگیرند.

انتهای پیام /*