با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار می شود

مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی «آیینه مهر» دهه فجر در حسینیه جماران

مراسم اختتامیه به منظور تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی-هنری در زمینه سیره امام راحل در ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برگزار می شود.

کد : 42253 | تاریخ : 27/10/1391

مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره وبلاگ‌نویسی «آیینه مهر» با موضوع  «مردم، حکومت و امام»‌، 18 بهمن ماه سال جاری در محل حسینیه جماران برگزار می‌شود.

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران‌، حجت الاسلام و المسلمین محمد‌رضا حشمتی دبیر نخستین دوره جشنواره وبلاگ‌نویسی «آیینه مهر» در گفت وگویی اعلام کرد‌: مراسم اختتامیه به منظور تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی-هنری در زمینه سیره امام راحل در ایام میلاد پیامبر اسلام‌(ص) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌، برگزار می‌شود.

به گفته وی مراسم اختتامیه با حضور فعالان عرصه وب‌، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار خواهد شد‌.

وی اظهار داشت‌: در این دوره بیش از هفت هزار اثر به دبیر‌خانه جشنواره رسیده است که پس از سه مرحله داوری 20 اثر قابل تقدیر برگزیده شد. شایان ذکر است از بین آثار ارسالی به  مسابقه، در هر بخش سه یادداشت برتر معرفی شده است‌.

همچنین در مراسم اختتامیه از یک وبلاگ‌ نویس فعال با موضوع امام خمینی‌(س) نیز تقدیر خواهد شد‌.

حجت الاسلام و المسلمین حشمتی «تکریم بزرگداشت مردم»، «میزان آراء ملت است»، «مشارکت مردم در همه امور»، «نظارت همگانی مردم در امور جامعه» و «اسلام فریاد همه ملت و مردم» را موضوعات وبلاگ‌نویسی «آیینه مهر» عنوان کرد‌.

انتهای پیام /*