موسوعة الامام خمینی(س) منتشر می شود

رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گفت: تاکنون صدها کتاب درباره اندیشه های امام خمینی(س) به همت این مؤسسه منتشر و دوره های تخصصی و عمومی برگزار شده است.

کد : 42294 | تاریخ : 02/11/1391

رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) از چاپ موسوعه الامام خمینی(س) در سال آینده خبر داد.

به گزارش پرتال امام خمینی حجت‌الاسلام حبیب‌الله موسوی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سابقه 23 ساله مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اظهار کرد: این مؤسسه در زمینه تحقیق، پژوهش و تحلیل درباره آثار امام خمینی(س) و آماده‌سازی کتاب‌های ایشان فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون صدها کتاب درباره اندیشه‌های امام خمینی(س) به همت این مؤسسه منتشر و دوره‌های تخصصی و عمومی برگزار شده است.

رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) عنوان داشت: استادانی در این مؤسسه حضور دارند که در صورت تقاضا به مراکز علمی و دانشگاهی معرفی می‌شوند تا در زمینه اندیشه‌های  امام خمینی(س) به ارائه اطلاعات بپردازند.

وی با اشاره به عرضه آثار امام خمینی(س) به عنوان موسوعة الامام الخمینی(س) گفت: محققان و پژوهشگران با تجربه در تدوین این موسوعه همکاری دارند.

موسوی خاطرنشان کرد: مجموعه موسوعة الامام خمینی(س) در قالب 60 جلد سال آینده منتشر می‌شود.

وی به آموزش اندیشه‌های امام خمینی(س) در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: این آموزش‌ها در قالب دوره‌های بلند مدت، کوتاه مدت و تخصصی ویژه طلاب و سایر اقشار فرهیخته و فرهنگی برگزار می‌شود.

رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در زمینه‌های مسائل فقهی، اصولی، فرهنگی و اجتماعی در راستای افکار و اندیشه‌های امام از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه بوده است.

وی عنوان داشت: حجم گسترده فعالیت‌ها در زمینه ابعاد شخصیتی امام خمینی(س) نشان می‌دهد ایشان علاوه مرجعیت دینی و فقهی شخصیتی است که دارای جامع علوم منقول و معقول است.

موسوی ادامه داد: ایشان در اکثر رشته‌های علوم اسلامی مانند کلام، اخلاق، تفسیر، عرفان و فلسفه صاحب نظر و سبک است.

وی یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایراناز جامعیت در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و علمی برخوردار بود بنابراین معرفی این شخصیت والا مقام نیازمند جامع‌نگری، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی است.

انتهای پیام /*