پذیرش دانشجو در رشته اندیشه های امام

رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) از ترجمه کتاب های مرتبط با امام خمینی(س) به بیش از 30 زبان زنده دنیا خبر داد.

کد : 42327 | تاریخ : 04/11/1391

به گزارش پرتال امام خمینی(س) حجت‌الاسلام حبیب‌الله موسوی در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اظهار کرد: تاکنون این مؤسسه صدها کتاب درباره اندیشه‌های امام خمینی(س) چاپ کرده و موفق به برگزاری چندین دوره‌ آموزشی، تخصصی و عمومی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه در مجموع فعالیت‌های علمی در قالب دو تا چهار نشست علمی به صورت سالانه درباره افکار، پیام و اندیشه‌های امام با حضور اندیشمندان حوزوی، دانشگاهی، علما، مراجع و بزرگان حوزه برگزار کرده است.

رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) عنوان داشت: اکنون مربیان و استادانی در مؤسسه مشغول فعالیت هستند که در صورت درخواست مراکز آموزشی، نهادها و دانشگاه‌ها نسبت به معرفی و اعزام آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته اندیشه‌های فکری امام خمینی(س) گفت: مؤسسه دارای استادان فراوانی است که می‌توانند در زمینه تدریس با دانشگاه‌ها همکاری کنند.

موسوی به دانشنامه امام خمینی(س) اشاره کرد و افزود: این دانشنامه جامع و فراگیر بوده و اکنون با حدود هزار مقاله در حال آماده‌سازی است.

وی یادآور شد: چاپ شرح و کتاب‌های مرتبط با تحریر الوسیله در قالب کتاب و سی دی از دیگر فعالیت‌های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) است.

رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با بیان اینکه امام خمینی(س) شاگردان بسیار ارزشمندی تربیت کردند گفت: چاپ و انتشار درس‌های امام خمینی(س) از زبان شاگردانش در قالب مجموعه 40 جلدی از دیگر فعالیت‌های مؤسسه بوده که از سال 92 در دستور کار قرار می‌گیرد و ظرف سه سال این مجموعه منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های فراوانی در زمینه عرفان امام خمینی(س) منتشر شده و از مجموعه 700 تا 800 پایان‌نامه تعداد فراوانی از آنها به این موضوع اختصاص دارند.

موسوی به فعالیت‌های بین‌المللی مؤسسه اشاره کرد و افزود: معاونت بین‌الملل مؤسسه کتاب‌هایی را به بیش از 30 زبان زنده دنیا منتشر کرده و سالانه 50 کتابخانه مشخص از دنیا را شناسایی کرده و برای آنها کتاب ارسال می‌کند.

انتهای پیام /*