آیت الله آل هاشم، نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی؛

در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جامعه ما بیش از پیش نیازمند بازشناسی سیره حضرت امام و سبک زندگی ایشان است

نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در دیدار با معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره):احداث مراکز فرهنگی از جمله احداث نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز برای بازشناسی مجاهدت های مردم تبریز در انقلاب ضروری است. این مجاهدت ها در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است و برای تشریح آن برای جوانان و آیندگان باید قدم های جدی برداشته شود.

کد : 172083 | تاریخ : 07/05/1397

معاون فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در دیدار با آیت الله آل هاشم، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در باره نگارستان در حال احداث امام خمینی(ره) در شهر تبریز، به بحث ، گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دکتر علی کمساری در دیدار با نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در خصوص اقدامات فرهنگی در استان در باره امام خمینی(ره) و همچنین نگارستان در حال احداث امام خمینی(ره) در شهر تبریز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار آیت الله آل هاشم ضمن تشکر از پیگیری های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) موسسه  در کاربردی کردن اندیشه های امام و مباحث فرهنگی مرتبط و آشنا سازی جوانان با سیره امام راحل، دراستان آذربایجان شرقی گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جامعه ما بیش از پیش نیازمند بازشناسی سیره حضرت امام و سبک زندگی ایشان است و احداث مراکز فرهنگی از جمله احداث نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز برای تحقق این امر ضروری است. نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مجاهدت های مردم تبریز در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است و برای تشریح آن برای جوانان و آیندگان باید قدم های جدی برداشته شود. بر اساس این گزارش در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین علی کمساری، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات ضمن تشکر از حمایت های  آیت الله آل هاشم از برنامه های موسسه در امور فرهنگی در شهر تبریز و ابلاغ سلام یادگار امام به ایشان و مردم غیور تبریز گفت:   یکی از برنامه های مهم موسسه، آشنا سازی جوانان و نوجوانان با اندیشه های ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با استفاده از زبان همه پسند "هنر" است و احداث نگارستان  امام خمینی(ره) در شهر تبریز می تواند کمک شایانی به تحقق این امر خطیر کند. کمساری تصریح کرد: نقش مردم تبریز در همراهی نهضت امام خمینی(ره) و معرفی آن در نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز، برای آشنایی جوانان این استان و استان های همجوار از اهمیت ویژه ای برخورداراست و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با تمام توان از اقدامات فرهنگی در استان آذربایجان شرقی در این زمینه حمایت کرده تا اندیشه های امام  بیش از گذشته در این شهر ترویج پیدا کند.

گفتنی است این دیدار به دعوت رسمی شهرداری تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات، مرتضی عمرانی، مدیرکل روابط عمومی و چند تن از مدیران موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در سفری دو روزه به شهر تبریز، ضمن دیدار با مقامات استان آذربایجان شرقی و ابلاغ سلام یادگار گرامی امام، از نگارستان در دست احداث امام خمینی(ره) بازدید بعمل آورده و در خصوص محتوای نگارستان به بحث و گفتگو پرداختند.

نگارستان امام خمینی(ره) در ضلع جنوبی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، برای معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام و نقش مردم تبریز در انقلاب اسلامی ایران بنا شده است.

انتهای پیام /*