هفتادو هفتمین شماره پژوهشنامه متین منتشر شد

شماره جدید فصلنامه متین که پانزدهمین سال انتشار خود را می گذراند، با مطالب متنوع از جمله «جایگاه وقف در اموال اشخاص حقوقی با تأکید بر آرای امام خمینی»، «تحلیل دوره های زمانی گفتمان انقلاب اسلامی با تکیه بر رهبری امام خمینی»، «بررسی تطبیقی غنا و خوانندگی در فقه اسلامی با رویکردی بر نظر امام خمینی»، «مفصل بندی اعتماد سیاسی در اندیشه امام خمینی» و ... توسط پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر شد.

کد : 172632 | تاریخ : 24/06/1397

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، در شماره جدید پژوهشنامه متین «جایگاه وقف در اموال اشخاص حقوقی با تأکید بر آرای امام خمینی»، «تحلیل دوره های زمانی گفتمان انقلاب اسلامی با تکیه بر رهبری امام خمینی»، «بررسی تطبیقی غنا و خوانندگی در فقه اسلامی با رویکردی بر نظر امام خمینی»، «مفصل بندی اعتماد سیاسی در اندیشه امام خمینی»، «عرف و بناهای عقلایی در مکتب فقهی امام خمینی»، «انصاف و عدالت در سیستم قانونگذاری ایران و رویکردهای قضایی امام خمینی» و «بررسی تحلیلی رابطه حسن و عشق در اندیشه عرفانی امام خمینی»، به قلم آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، سید محمدعلی حسینی زاده، علی محسنی، عبدالواحد موسوی، طاهره سادات نعیمی و سید محمود یوسف ثانی به چاپ رسیده است.

 فصلنامه متین که پانزدهمین سال انتشار خود را می گذراند، دارای امتیازاتی از قبیل رتبه علمی-پژوهشی، ضریب تاثیر (IF) و نمایه شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) است.  امتیاز این فصلنامه متعلق به پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، سردبیر این نشریه، سید محمد موسوی بجنوردی و قائم مقام سردبیر، فاطمه طباطبایی است.  همچنین از اعضای هیأت تحریریه این فصلنامه می توان به صادق آیینه وند، غلامحسین ابراهیمی دینانی، سید محمد موسوی بجنوردی، سید مصطفی محقق داماد و نجفقلی حبیبی اشاره کرد.

 گفتنی است، چکیده انگلیسی مقالات نیز در بخش پایانی این نشریه موجود است.  این فصلنامه هم اکنون با بهای 1000 تومان دراختیار علاقه مندان قرار گرفته است. علاقمندان می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی موسسه واقع در روبروی دانشگاه تهران، پاساژ ظروفچی، منشورات موسسه را تهیه کنند. 


انتهای پیام /*