تازه های نشر؛

کتاب شرح و تحلیل عرفانی تفسیر سوره حمد امام خمینی(ره) منتشر شد

شرح و تحلیل عرفانی تفسیر سوره حمد امام خمینی(ره)، کندوکاوی در باره مبانی و روش امام خمینی(ره) در تفسیر سوره حمد است که توسط یاسر جهانی پور به رشته تحریر درآمده است.

کد : 174206 | تاریخ : 04/10/1397

پرتال امام خمینی(ره): کتاب شرح و تحلیل عرفانی تفسیر سوره حمد امام خمینی(ره) از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) معاونت پژوهشی دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در قم منتشر شد. این اثر ارزشمند در دو بخش شرح مقدمات تفسیر عرفانی امام خمینی(ره) و تفسیر سوره حمد به چاپ رسیده است. 

 در مقدمه این اثر گرانسنگ آمده است:در طول تاریخ اسلام، عالمان بسیاری پیرامون قرآن کریم قلم زده اند و به شرح و تفسیر آیات الهی پرداخته اند. امام خمینی (ره) نیز از آن دسته از عالمان ربانی است که هم در ساحت اندیشه، قرآن محور بوده و هم در ساحت متمسک به قرآن. تا آنجا که قرآن کریم در سراسر عمر وی انیس و محبوب و معشوق او بوده است. 

این اثر کندوکاوی در باره مبانی و روش امام خمینی(ره) در تفسیر سوره حمد است که توسط محقق یاسر جهانی پور به انجام رسیده است. این اثر ارزشمند در 258 صفحه و با قیمت43500 تومان در اختیار محققان قرار گرفته است. علاقمندان می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی موسسه، واقع در روبروی دانشگاه تهران، پاساژ ظروفچی، منشورات موسسه را تهیه کنند.

 

انتهای پیام /*