دومین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاهها برگزار شد

دومین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاهها در موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)، با هدف بررسی چگونگی حضور موسسه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

کد : 174738 | تاریخ : 18/12/1397

دومین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاهها در موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)برگزار شد. به گزارش پرتال امام خمینی(ره)، دومین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاهها با حضور معاون فرهنگی و ارتباطات، معاون اداری و مالی موسسه، مدیر عامل موسسه چاپ و نشر عروج و مدیران مربوطه، ظهر امروز در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار شد. در این نشست به چگونگی حضور موسسه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پرداخته شد.

معاون فرهنگی و ارتباطات و هنری در ابتدای این نشست با تبریک فرارسیدن ماه رجب و آرزوی بهره گیری از فیوضات این ماه گفت: هدف از تشکیل این جلسات قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، هماهنگی بهتر برای برگزاری با کیفیت تر این نمایشگاهها است. حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری افزود: با توجه به اینکه امسال کتب متعدد جدیدی (چاپ اول و دوم) از سوی موسسه با موضوعات متنوع منتشر شده، جا دارد که بصورت شایسته در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و با صرفه جویی در هزینه ها و پس از غرفه آرایی مناسب به شیوه ای مطلوب به ترویج اندیشه های امام بپردازیم.

در ادامه ابراهیمی مدیر عامل موسسه چاپ و نشر عروج نیز به ارائه گزارش از امور انجام شده برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 98 پرداخت و گفت: برای نمایشگاه سال آینده، 88 متر فضا برای موسسه در نظر گرفته شده و در صدد هستیم که با غرفه آرایی مناسب و اصلاح روش در عرضه کتاب، سال موفقی را در ارائه آثار مربوط به حضرت امام پشت سر بگذاریم.

در ادامه این نشست مرادی، معاون اداری و مالی موسسه نیز با اشاره به رعایت اصل صرفه جویی و استفاده از نیروهای متخصص در برگزاری نمایشگاه گفت: غرفه آرایی و تبلیغات مربوط به نمایشگاه باید با حفظ شان نام امام راحل صورت پذیرد. گفتنی است نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 21 تا 15 خرداد 98 برگزار می شود.

 

انتهای پیام /*