مدیر کل صدا وسیمای استان اصفهان بر همکاری گسترده با موسسه تاکید کرد

دکتر عبدالحسینی: همه دستگاهها باید برای زنده نگهداشتن یاد، نام و اندیشه امام خمینی(س) و انتقال آن به جامعه و جوانان تلاش کنند. صدا و سیمای مرکز اصفهان آمادگی همکاری در تمام زمینه ها با موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) را دارد.

کد : 176480 | تاریخ : 13/07/1398

همایش نیم روزه تبیین اندیشه امام خمینی (س) در شاهین شهر برگزار می شود. به گزارش پرتال امام خمینی(س) در نشست مشترک مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) در اصفهان و فرماندار شاهین شهر ضمن تاکید بر برگزاری همایش نیم روزه تبیین اندیشه امام خمینی(س) مقرر گردید، نمایشگاه عکس با موضوع امام (س) روز ۲۳ مهر نیز برپا گردد. بر اساس این گزارش برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره  روح الله  نیز در شاهین شهر مورد بحث بررسی قرار گرفت.



بنابر این گزارش در دیداری دیگر حجت الاسلام عباس کمساری، با دکتر عبدالحسینی مدیر کل صدا وسیمای اصفهان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) اصفهان به ارائه گزارشی از فعالیتهای موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان پرداخته و در خصوص برنامه ها و فعالیتهای  فرهنگی و هنری موسسه و همچنین استفاده از زبان تاثیر گذار هنر در راستای ترویج اندیشه و گفتمان حضرت امام خمینی(س) توضیحاتی ارائه کرد. کمساری همچنین در باره برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله و جشنوار شعر روح الله در سال ۹۸ بحث و گفتگو کرد. 

 دکتر عبدالحسینی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده موسسه، بر زنده نگه داشتن یاد، نام و اندیشه امام خمینی (س) و انتقال آن به جامعه و جوانان تاکید و از آمادگی صدا و سیما  مرکز اصفهان جهت همکاری در تمام زمینه ها با موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س)  اصفهان  و تنظیم تفاهم نامه همکاری خبر داد.

  

انتهای پیام /*