فراخوان سومین جشنواره سراسری تئاتر روح الله

امام خمینی(س) ودیعه خداوند سبحان در زمان ما بود. حجت خدا برما و نشانه ی عظمت الهی، قانون مدار و منظم در زندگی فردی و اجتماعی، شاگرد صدیق، مومن و مخلص مکتب نبوی بود. سادگی و بی پیرایگی و استغنای ذاتی، شخصیت آن زاهد وارسته را در مرتبه ای از ارتقاء قرار می دهد که هرگز تن به آرایش خویشتن با پدیده های رنگارنگ و چشمگیر اهل دنیا نمی سپارد.

کد : 176527 | تاریخ : 18/07/1398

پرتال امام خمینی(س): نمایندگی موسسه تنظیم ونشرآثارامام خمینی(س)در اصفهان به منظور اشاعه و ترویج اندیشه و سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) سومین جشنواره سراسری تئاتر روح الله را در بخش های: نمایشنامه نویسی ، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای ( ویژه استان اصفهان) برگزار می نماید. در متن فراخوان آمده است:

امام خمینی(س) ودیعه خداوند سبحان در زمان‌ ما بود. حجت خدا برما و نشانه‌ی عظمت الهی، قانون مدار نظم در زندگی فردی و اجتماعی، شاگرد صدیق، مومن و مخلص مکتب نبوی بود. سادگی و بی پیرایگی و استغنای ذاتی، شخصیت آن زاهد وارسته را در مرتبه ای از ارتقاء قرار می دهد که هرگز تن به آرایش خویشتن با پدیده های رنگارنگ و چشمگیر اهل دنیا نمی سپارد.

موسسه تنظیم ونشرآثارامام خمینی(س) اصفهان به منظور پاسداشت ارزش های آن بزرگ مردالهی و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سومین جشنواره سراسری تئاتر روح الله را با موضوع سیره عملی ، شخصیت واندیشه حضرت امام خمینی (س) در بخش های : نمایشنامه نویسی ، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای ( ویژه استان اصفهان) رادر اسفند ۹۸ برگزار می نماید.

هنرمندان می توانند با پرداختن به شخصیت امام راحل و سایر موضوعات با محوریت اندیشه و سیره عملی حضرت امام خمینی(س) از قبیل :وحدت، آزادی و آزادگی، مردم سالاری، وصیت نامه امام خمینی(س)، ساده زیستی، اعتدال ، اخلاق و کرامت انسانی، عدالت، عبادت، امام و دفاع مقدس، امام و انقلاب اسلامی، امام و خانواده ، امام وجوانان ، شخصیت زن ، استکبار ستیزی ، قانون مداری ، عقل گرایی، امید به آینده، مبارزه با تحجر وخرافات، تربیت، هنر وهنرمندان، نماز وقران، بسیج وتفکر بسیجی ،شهید وشهادت ، توسل وتمسک به اهل بیت عصمت وطهارت (ع) و موضوعات مشابه اقدام به ارسال اثر نمایند.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به سایت https://isf.icpikw.ir ضمن تکمیل فرم تقاضا اطلاعات مربوطه را بارگذاری نمایند.

آدرس دبیرخانه: اصفهان – میدان فیض- نگارستان امام خمینی(س)

کد پستی: ۸۱۶۵۶۳۳۱۳۱ تلفن: ۹- ۳۶۶۱۵۵۵۸ ۰۳۱ فاکس : ۰۳۱۳۶۶۱۵۵۵۷

ایمیل: info@imam-khomeini-isf.ir

وب سایت: https://isf.icpikw.ir

انتهای پیام /*