در آستانه هفته پژوهش؛

آیین نکوداشت کتابداران کتابخانه امام خمینی(س)و انقلاب اسلامی برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب، آیین نکوداشت کتابداران کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد : 176886 | تاریخ : 04/09/1398

آیین نکوداشت کتابداران کتابخانه امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی با حضور  معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی(س) و سرپرست کتابخانه و موزه امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، غلامعلی اصغریان، معاون فرهنگی آستان امام خمینی(س)، در این مراسم ضمن تجلیل از کتابداران، در راستای تحقق فراگیر نمودن فرهنگ کتابخوانی و  خدمت به محرومین منطقه جنوب تهران و زائران آستان مقدس امام خمینی(س)، از ناشران و خصوصاً ناشرین حوزه کودک خواست تا به این مجموعه کمک کنند. 

مسعود رزمی مسئول کتابخانه دانشگاه امام صادق(ع) و مشاور ارشد کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی، نیز در این مراسم ضمن پاسداشت ارزش های فرهنگی کتابخوانی و تشکر از تلاشگران عرصه کتاب و مطالعه، گفت: از آماده سازی 20 هزار جلد کتاب(جستجوی اولیه، وجین، دفتر ثبت) در کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی و ثبت رکورد 10 هزار کتاب توسط فهرست نویسان این کتابخانه خبر داد.

وی در خصوص آماده سازی بخش کتب مرجع و نشریات نیز اظهار داشت: فهرست نویسی کتب مرجع به پایان رسیده و بخش مجلات نیز آماده چینش در قفسات است و امیدواریم که تا پایان بهمن ماه سال جاری بخش نشریات و مرجع افتتاح شود.

در پایان مراسم نیز حبیب الله اسماعیلی، سرپرست موزه و کتابخانه امام خمینی، ابراز امیدواری کرد که با همت کتابدران و مسئولان زمینه لازم برای مطالعه و کتابخوانی و سعادت جامعه فراهم شود.

انتهای پیام /*