نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

حجت الاسلام والمسلمین کمساری: اهداف و راهبردهای موسسه تنظیم و نشر آثار امام معرفی و تبیین اندیشه های امام خمینی(س) برای نسل سوم و چهارم انقلاب است و دسترسی به این هدف از طریق تشکل ها، سمن ها و سازمانهای مردم نهاد امکان پذیر خواهد بود

کد : 177122 | تاریخ : 05/10/1398

نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش پرتال امام خمینی(س) در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کمساری با اشاره به ظرفیت های موسسه در تبیین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: اهداف و راهبردهای موسسه تنظیم و نشر آثار امام معرفی و تبیین اندیشه های امام خمینی(س) برای نسل سوم و چهارم انقلاب است و دسترسی به این هدف از طریق تشکل ها، سمن ها و سازمانهای مردم نهاد امکان پذیر خواهد بود. کمساری افزود: طرح های مختلفی از سوی موسسه در حوزه جوانان تهیه شده که با اجرایی شدن آن از سوی نهادهای متولیِ حوزه جوانان کمک شایانی در تبیین اندیشه امام محسوب خواهد شد. دکتر علی کمساری به ظرفیتهای اماکن منتسب به امام خمینی(س) اشاره کرده و تصریح کرد: برخی از اماکن منتسب به امام در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ثبت رسیده اند و بازدید جوانان از این مراکز می تواند بیش از پیش جوانان را با سبک زندگی امام آشنا کند.  معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام تصریح کرد: برگزاری اردوههای دانشجویی، برگزاری دوره های مختلف آموزش مجازی اندیشه امام، و... می تواند در پیشبرد تبیین اندیشه امام موثر باشد.

دیدار معاون فرهنگی و هنری موسسه امام خمینی و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

در ادامه این نشست معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به اهمیت شناخت سیره و شیوه زندگی امام در میان جوانان گفت: تبیین روشهای کاربردی از سوی نهادهای مسوول می تواند کمک شایانی در جهت شناخت امام باشد و در این راستا بازدید از اماکن گردشگری منتسب به امام از سوی جوانان در قالب تشکل ها، سمن ها و سازمانهای مردم نهاد بیشترین تاثیر را بر جای خواهد گذاشت. محمد مهدی تندگویان گفت: معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بسترهای لازم را جهت شناسایی و تبیین اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به اجرا در خواهد آورد.

انتهای پیام /*