جشنواره شعر یار و یادگار به تعویق افتاد

حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) از تعویق برگزاری یازدهمین جشنواره شعر یار و یادگار خبر داد.

کد : 177571 | تاریخ : 14/12/1398

حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) از تعویق برگزاری یازدهمین جشنواره شعر یار و یادگار خبر داد. به گزارش پرتال امام خمینی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) با اعلام خبر تعویق برگزاری  یازدهمین جشنواره شعر یار و یادگار افزود این جشنواره که قرار بود نیمه دوم اسفندماه سال جاری و همزمان با ایام سالگرد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا و به جهت انجام اقدامات پیشگیرانه به زمانی دیگر موکول می گردد

کمساری افزود: تا کنون و در مهلت مقرر اشعار فراوانی در موضوعات  مختلف از جمله شخصیت و اندیشه حضرت امام و یادگار فقید ایشان، در قالب های متنوع شعری به دبیرخانه جشنواره  ارسال شده است. همچنین امسال به پاس بزرگداشت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه جشنواره پذیرای سروده های شاعران در این خصوص بوده است.

 تاریخ برگزاری جشنواره متعاقبا به اطلاع  علاقه مندان خواهد رسید

 

انتهای پیام /*