تازه های نشر؛

به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، کتاب کردستان در انقلاب منتشر شد

مجموعه ای که تحت عنوان کردستان در روند انقلاب اسلامی پیش روی خوانندگان گرامی قرار گرفته حوادث و رویدادهای منطقه کردستان در جریان مبارزات مردم مسلمان ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(س) در قالب هشت بخش با طی روند منطقی تاریخی مورد بررسی قرار گرفته است.

کد : 178629 | تاریخ : 23/04/1399

به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، کتاب کردستان در انقلاب منتشر شد. به گزارش پرتال امام خمینی(س) کتاب کردستان در انقلاب به قلم عباس نصر در موسسه  چاپ و نشر عروج بچاپ رسیده و در اختیار علاقمندان تاریخ محلی قرار گرفته است. بر اساس این گزارش در مجموعه ای که تحت عنوان کردستان در روند انقلاب اسلامی پیش روی خوانندگان گرامی قرار گرفته حوادث و رویدادهای منطقه کردستان در جریان مبارزات مردم مسلمان ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(س) در قالب هشت بخش با طی روند منطقی تاریخی مورد بررسی قرار گرفته است. تاریخ چاپ اول سال ۱۳۹۹ است. گفتنی است که مؤسسه چاپ و نشر عروج با هدف آشنایی و ارتقای فرهنگ مکتوب مرتبط با اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی(س) تأسیس شده و برای انجام تمامی مراحل فنی کتاب آمادگی ارائه خدمات را دارد. این مجموعه در راستای رسالت خطیر و فرهنگی خود هر ساله دهها جلد کتاب و آثار قلمی حضرت امام و مرتبط با اندیشه‌های ایشان را در زمینه‌های مختلف، کسوت طبع پوشانده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه چاپ و نشر عروج به آدرس www.oroujpub.com مراجعه فرمایید.

علاقمندان می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی موسسه، واقع در روبروی دانشگاه تهران، پاساژ ظروفچی، منشورات موسسه را تهیه کنند.


انتهای پیام /*