جشنواره فروش آثار امام خمینی با ۲۰ درصد تخفیف

جشنواره فروش آثار امام خمینی(س) و کلیه منشورات مربوط به حضرت امام، با ۲۰ درصد تخفیف از ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریور ماه توسط انتشارات عروج برگزار می شود.

کد : 178701 | تاریخ : 11/05/1399

پرتال امام خمینی(س):مدیرعامل انتشارات عروج اعلام کرد که این انتشارات از ۱۵ مرداد به مدت یک ماه جشنواره فروش برگزار می کند و تمامی مکتوبات مربوط به حضرت امام در این جشنواره با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می شود. علی یوسفی درخصوص این جشنواره اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را «جهش تولید» نامگذاری کرده اند و همه باید دست به دست هم بدهیم که این موضوع محقق شود و در حد یک شعار باقی نماند. لذا از آن جایی که فکر می کنیم در بخش فرهنگی نیز این جهش باید ملموس باشد، تصمیم گرفتیم سهمی در این موضوع داشته باشیم. 

مدیرعامل انتشارات عروج تصریح کرد: به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه کتاب و شرایط کرونایی کشور، تصمیم گرفتیم که با همکاری همه معاونت های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) جشنواره فروش برگزار کنیم و علاوه بر ۱۰ عنوان کتاب چاپ اول و حدود ۳۰ عنوان کتاب که در سال جاری تجدید چاپ شده، همه آثار منتشر شده در انتشارات عروج را به مدت یک ماه از ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریور ماه با شرایط ویژه در اختیار مردم بگذاریم. البته اگر با استقبال مردم مواجه شویم،

وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم، ما در عروج سعی داریم که کتاب ها را با قیمت مناسب در اختیار مردم بگذاریم تا به تمام آثار منتشر شده حضرت امام سهولت دسترسی داشته باشند. به همین منظور در طول این جشنواره کتاب های انتشارات عروج را با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می دهیم. البته سعی کرده ایم با انتشارات های دیگر نیز در این زمینه همکاری داشته باشیم و تاکنون حدود ۱۰ انتشارات با ما اعلام همکاری کرده و کتاب های پر فروش خود را در اختیار ما قرار داده اند که در این جشنواره عرضه کنیم.

یوسفی تأکید کرد: انگیزه اصلی این جشنواره همان هدف اصلی انتشارات عروج، یعنی نشر و ترویج افکار و اندیشه حضرت امام خمینی(س) است. امسال قصد داریم این مسأله نسبت به سال های گذشته پررنگ تر و واضح تر باشد. چون ما اعتقاد داریم که مکتوبات و آثار بنیانگذار انقلاب اسلامی باید در تمام ارگان ها و سازمان های کشور و منازل مردم باشد؛ تا مردم با این آرمان ها و اندیشه ها آشنا شوند و راحت بتوانند استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فروش کتاب های انتشارات عروج علاوه بر مراکز فروش این انتشارات، به صورت مجازی نیز برگزار می شود، گفت: هدف از اینکه این جشنواره به صورت مجازی هم برگزار می شود، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و اینکه مردم برای خرید این کتاب ها نیاز به مراجعه حضوری در نمایندگی های فروش انتشارات عروج نداشته باشند. بلکه از طریق اینترنت و فضای مجازی هم دسترسی داشته باشند و آثار را تهیه کنند.

مدیرعامل انتشارات عروج ادامه داد: برای کسانی که از طریق سایت عروج در این جشنواره شرکت کرده و کتاب خریداری می کنند، هزینه پیک برای تمام نقاط تهران تنها ۱۰ هزار تومان است ولی برای سایر شهرهای کشور کتاب ها از طریق پست ارسال و شامل اندک هزینه پستی می شود.

آدرس فروشگاه های انتشارات عروج جهت خرید حضوری

مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین ۱۲ فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک ۱۲۹۶

تلفن: ۶۶۴۹۳۰۸۱

شماره ۱: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک

تلفن: ۶۶۷۰۶۸۳۳

همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را می توانید [ اینجا ] ببینید.

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات مؤسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به [ اینجا ] مراجعه کنید.

انتهای پیام /*