پیام تسلیت سرپرست، قائم مقام، معاونان و کارکنان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به مناسبت درگذشت دکتر داود فیرحی

کد : 179068 | تاریخ : 21/08/1399

پرتال امام خمینی(س): در پی درگذشت دکتر داود فیرحی پیام تسلیتی از سوی سرپرست، قائم مقام، معاونان و کارکنان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)صادر شد. در این پیام آمده است: 

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد ارجمند و محقق برجسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر داود فیرحی موجب تأسف و تألم بسیار گردید. مصیبت وارده را به خانواده مکرم آن فقید سعید و به جامعه علمی کشور و روحاینیت معزز تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای وی، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت داریم."

سرپرست، قائم مقام، معاونان و کارکنان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

گفتنی است استاد داود فیرحی پژوهشگر علوم سیاسی و اندیشه سیاسی اسلام و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و تحصیلات حوزوی تا سطح عالی بود. وی استاد گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و استاد میهمان دانشگاه مفید در قم نیز بود. «قدرت، دانش و مشروعیت در اسلام»، «دولت اسلامی و تولیدات فکر دینی»، «آستانهٔ تجدّد؛ در شرح تنبیه الامة و تنزیه الملة» و «فقه و حکمرانی حزبی» از جمله آثار منتشر شده وی در این سال‌ها بود. دکتر فیرحی چندی پیش بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شد و  صبح امروز دار فانی را وداع گفت

انتهای پیام /*