سردار موحدی در گفت و گویی اعلام کرد:

برنامه های کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی اعلام شد

در ایام ارتحال امام خمینی(س) مسابقات فرهنگی از آثار و سخنرانی های حضرت امام برای نیروهای مسلح برگزار می شود.

کد : 180842 | تاریخ : 12/03/1400

پرتال امام خمینی(س): مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) برنامه های این کمیته در سی و دومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) را اعلام کرد.

سردار محمدرضا موحدی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در خصوص فعالیت های کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) اظهار داشت: با نیروهای مسلح مذاکراتی داشته ایم که چند کار را در این ایام انجام بدهند. یکی اینکه به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام مراکز خودشان را با بنرها و پوسترهای حضرت امام تزیین کنند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) افزود: مسابقات فرهنگی از روی کتب، نوشته ها و سخنرانی های حضرت امام که نشر دهنده اندیشه ها، آراء و افکار ایشان است، بین پرسنل نیروهای مسلح و خانواده های آنها در حد مقدورات و شرایط خاص کرونایی انجام می شود.

وی ادامه داد: در ایام رحلت امام خمینی(س) دو کار دیگر انجام می شود. یکی اختصاصی نیروهای انتظامی در مقرهای پلیس راه است و مقرهای پلیس راه ان شاء الله تا حد امکان پوشش تصویری خواهند داشت و تزئینات خاص خودشان را انجام خواهند داد. دوم اینکه در همین ایام ماشین هایی که مربوط به نیروهای مسلح است اعم از سپاه، ارتش، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیج پرچم های مشکی را به عنوان عزا و یادبود حضرت امام نصب خواهند کرد.

موحدی گفت: یک کار دیگر این است که در  مقرهای نیروهای مسلح در حد محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی، خصوصا در شهرهای آبی و زرد، مراسم مختصری برگزار خواهد شد. بین الصلاتین و صبحگاه در جاهایی که صبحگاه و یا برنامه خاصی در بین الصلاتین داشته باشند آنجا هم یادی از حضرت امام خواهد شد و هم ان شاء الله آقایان روحانی در ارتباط با حضرت امام صحبت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: بعضی از برنامه های عادی و معمولی نیروهای مسلح هم که در حالت عادی جریان داشته این ایام برای حضرت امام اختصاصی تر می شود. از جمله برنامه های رادیو تلویزیونی و مجلاتی که نیروهای مسلح دارند. چون عمدتا سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای مجموعه های خودشان نشریاتی دارند، بخش هایی از این نشریات به اندیشه های حضرت امام و بیان خاطراتی از ایشان اختصاص خواهد یافت.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در پایان گفت: ان شاء الله بلای عمومی و جهانی کرونا برطرف شود و در سال های آینده بتوانیم به شکل حقیقی برنامه ها را اجرا کنیم.

انتهای پیام /*