آیا سایر نهادهای بزرگ کشور مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- سازمان صدا و سمای جمهوری اسلامی- سازمان تبلیغات اسلامی(حوزه هنری)جهت تولیدات و انتشارات خود از موسسه امام اجازه خاصی باید بگیرند؟ روال گرفتن مجوز به چه صورت است؟

اشخاص و موسسه های مذکور موظفند به منابع تایید شده توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) استناد نموده و یا تایید لازم را از این مرکز دریافت و به وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه نمایند.

کد : 43302 | تاریخ : 03/09/1394

مطابق قانون نحوه حفظ آثار و یاد حضرت امام خمینی (س) مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ که در تاریخ 14/8/68 به تایید شورای نگهبان رسیده و در مورخ 27/8/68 توسط دولت محترم وقت به کلیه وزارتخانه ها،سازمانها،موسسات دولتی،نهادهای دولتی،استانداریهای سراسر کشور ابلاغ شده است. چاپ و یا انتشار زندگینامه و آثار و گفتار حضرت امام خمینی (س)از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت ها و موسسه های دولتی و غیر دولتی،بدون تایید صحت مطالب توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)ممنوع است. اشخاص و موسسه های مذکور موظفند به منابع تایید شده توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) استناد نموده و یا تایید لازم را از این مرکز دریافت و به وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه نمایند.

انتهای پیام /*