سمینار بین المللی «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر» برگزار می شود

کد : 182787 | تاریخ : 27/07/1400

پرتال امام خمینی(س):  همزمان با فرا رسیدن میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، سمینار بین المللی گفت وگوهای بین  مذاهب اسلامی با عنوان «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر» به همت پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی و با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) و دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و در دو بخش وبیناری و حضوری، روز چهارشنبه، ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ برگزار می شود.

در بخش وبیناری این برنامه، آقایان مولوی اسحاق مدنی، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ احمد القطان، رئیس انجمن «قولنا و العمل» لبنان، دکتر نورالدین ابو لحیه، استاد دانشگاه الجزایر و دکتر عباس خامه یار، رایزن فرهنگی ج.ا.ا در لبنان، از ساعت ۱۴ الی ۱۵ به ایراد سخن می پردازند. همچنین، در بخش حضوری این سمینار نیز آقایان آیت الله سید حسن خمینی، حجج الاسلام و ‎المسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری، دکتر سعید جازاری و دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی و نیز دکتر سید رضا صالحی امیری از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ به ایراد سخن می پردازند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این سمینار علمی به آدرس http://www.ri-khomeini.ac.ir و یا برای حضور در سمینار به آدرس تهران، آزادراه خلیج فارس، جنب عوارضی تهران - قم، پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی مراجعه فرمایند.

 

انتهای پیام /*