آیت الله دری نجف آبادی:

امام حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی٬ تشییع و بشریت دارد

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: برنامه های ارتحال امام و نهضت خونین ۱۵ خرداد باید به گونه ای برگزار شود که علاوه بر انعکاس استانی و ملی٬ در سطح بین المللی منعکس شود.

کد : 43422 | تاریخ : 29/02/1392

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خواستار برگزاری در خور شان ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد شد.

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از ایسنا٬ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک٬ در سومین نشست کمیته برگزاری برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد که در دفتر وی برگزار شد٬ گفت: برنامه‌های ارتحال امام و نهضت خونین ۱۵ خرداد باید به گونه‌ای برگزار شود که علاوه بر انعکاس استانی و ملی٬ در سطح بین‌المللی منعکس شود.

وی ادامه داد: لازمه برگزاری با شکوه این ویژه برنامه‌ها حضور مستمر و آگاهانه مسوولان دستگاه‌های اجرایی در کنار اقشار مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین از استان آفتاب به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: به برکت امام خمینی (س) امروز ایران اسلامی به جایگاه اصلی خود در منطقه دست یافته است.

دری‌نجف‌آبادی با بیان این‌که امام حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی٬ تشییع و بشریت دارد٬ اظهار کرد: هر چه در راستای تکریم مقام شامخ ایشان تلاش کنیم٬ نمی‌توانیم حق ایشان را ادا کنیم.

وی هسته اولیه انقلاب را اسلام دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از نهضت امام حسین(ع) در کربلا نشأت گرفت و تاریخی پر از امتحان را با حضور مرد توانایی چون امام راحل(س) پشت سر گذاشت به پیروزی رساند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش بر حضور پر شور دستگاه‌های اجرایی در کنار آحاد مردم در برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این مراسم نشانه ارادت و علاقه مردم به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

دری‌نجف‌آبادی همچنین حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(س) و قیام خونین ۱۵ خرداد را مقدمه‌ی حضور در انتخابات دانست و افزود: حضور مردم همیشه در صحنه استان مرکزی و زادگاه امام خمینی(س) بستر حضور پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی است.

وی اظهار کرد: وظیفه ملت ایران حمایت و پیشتیبانی از آرمان‌های امام خمینی(س) و شهدای انقلاب و پیروی از مقام عظمای ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم برگزاری دو ویژه برنامه در اراک و خمین تاکید کرد و گفت: تالیف کتب پر محتوا و غنی و انتشار آن در این ایام فعالیت فرهنگی مطلوبی خواهد بود.

انتهای پیام /*