4 خرداد 1368

کد : 43465 | تاریخ : 05/03/1392

9:00   اطلاعیه تیم پزشکی امام(س): خون‌ریزی در کنترل کامل بوده و از زمان عمل تاکنون نیازی به تزریق خون نبوده است. امام(س) امروز از تخت خارج شدند و روی صندلی استراحت کردند.

10:00 امشب و صبح فردا از سوی بنیاد شهید انقلاب اسلامی در جوار تربت پاک شهدا مراسم دعا و نیایش برای سلامتی کامل امام(س) برگزار می شود.

11:00 از طرف مجمع روحانیون مبارز در مکتب‌الحسین(ع) مراسم دعا و نیایش برای سلامتی کامل امام(س) برگزار می شود.

12:00 آیات عظام گلپایگانی و مرعشی نجفی در تگرامی به حضور امام امت، برای بهبود حال ایشان دعا کردند.

14:00 آیت‌الله حسینعلی  منتظری با تلگرامی به محضر  امام امت، از درگاه خداوند متعال برای ایشان آروزی سلامت کرد.

15:00  پیام خانواده های شهدای لبنانی به امام امت دریافت شد. این خانواده‌ها اعلام کردند که برای بهبود حال امام دست به دعا برداشته‌اند.

16:00 تماس امروز کیهان با دفتر امام: حال عمومی حضرت امام خوب و کسالت معظم‌له رو به بهبودی است. بر اساس آخرین خبر دریافتی از دفتر حضرت امام که حدود ساعت 10:30 صبح امروز کسب شد حال حضرت امام خمینی که به علت خونریزی دستگاه گوارش تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند بحمدالله  رضایت بخش است و معظم له با گذراندن دوره نقاهت سلامتی کامل خود را باز می یابند.

19:00  حجت‌الاسلام سید احمد خمینی: عمل جراحی بسیار خوب انجام شد. یکی دو روز پیش در دستگاه گوارش حضرت امام (س) خون دیده شده بود. اطبای معالج پس از مشورت های لازم به این نتیجه رسیدند که برای بهبود سریع و بهتر ایشان باید عمل جراحی انجام شود که مساله را با ایشان در میان گذاشتند و ایشان هم قبول کردند و فرمودند هر چه صلاح می دانید انجام دهید.

21:00 حجت الاسلام فلسفی در مراسم مسجد امام خمینی: انجام عمل جراحی موفقیت آمیز حضرت امام(س) خود نعمت بزرگی است که در این مورد باید به درگاه پاک اقدس الهی شکرگزار بود.

انتهای پیام /*