سومین نمایشگاه «بر آستان آفتاب» در برج میلاد تهران برگزار می شود

مدیرعامل برج میلاد تهران از گشایش سومین نمایشگاه برآستان آفتاب به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) در ششمین برج بلند مخابراتی دنیا در پنجم خرداد ماه خبر داد.

کد : 43477 | تاریخ : 05/03/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از مهر، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه بر آستان آفتاب از عصر امروز پنجم خرداد ماه تا 15 خرداد ماه در برج میلاد تهران برپاست. قرار است در این نمایشگاه اسناد مبارزاتی امام خمینی(س)، تابلوهای خوشنویسی بنیانگذار انقلاب اسلای، پژوهش های انجام شده درباره حضرت امام(س) و ... به نمایش گذاشته شود.

 وی افزود: غرفه اسناد مبارزاتی شامل 50 سند مبارزاتی حضرت امام خمینی(س) بوده که نشان دهنده مبارزات امام خمینی تا پیروزی انقلاب اسلامی است.

 به گفته هوشیار پارسیان، همچنین در نمایشگاه بر آستان آفتاب نمایشگاهی از آثار خوشنویسی مربوط به اشعار امام خمینی(س) که متعلق به موزه امام(س) است، برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند در ساعات بازدید از نمایشگاه که در رواق هنری تهران برگزار می شود، بازدید کنند.

 مدیرعامل برج میلاد تهران، همچنین به برگزاری کارگاه هنری اشاره کرد و گفت: کارگاه آثار هنری با حضور 70 طلبه هنرمند برگزار می شود که هر کدام از آنها در آثار هنری همچون نگارگری، خوشنویسی، آثار حجمی و ... خلق اثر کرده و در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(س) آثاری را مرتبط با شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی خلق می کند.

 وی با بیان اینکه در هر روز 10 طلبه در کارگاه هنری حضور پیدا می کند، تصریح کرد: همچنین قرار است همزمان با بیست و چهارمین سالگرد حضرت امام(س) نمایشگاه آثار مکتوب، آثار پژوهشی مرتبط با امامی خمینی(س)، سایت پرتال امام که اطلاعات جامعی ازشخصیت آن بزرگوار دارد از دیگر بخش های نمایشگاه برآستان آفتاب است.

 به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران، همچنین قرار است کنسرتی از اشعار حماسی و اشعار امام خمینی(س) در نهم خرداد ماه با صدای علیرضا قربانی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شود. ضمن آنکه 500 مهمان خارجی شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال، همزمان از برج میلاد تهران و نمایشگاه برآستان آفتاب بازدید می کنند.

انتهای پیام /*