تمام زائران مراسم ارتحال امام(س) بیمه شدند

معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران گفت: تمامی زائران داخلی و خارجی شرکت کننده در بیست و چهارمین سالگرد مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نزد بیمه ایران بیمه شدند.

کد : 43496 | تاریخ : 07/03/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از ایسنا، سیاوش سعیدیان راد با اشاره به قرارداد منعقده این شرکت به عنوان راهبر کنسرسیوم شرکت های بیمه‌ای با ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)، افزود: بر اساس این قرارداد تمامی زائران تحت پوشش خدمات بیمه حوادث، عمر، مسوولیت و هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه و هزینه‌های درمانی که منجر به بستری در بیمارستان می‌شود، خواهند بود و خسارتهای آنان در این ارتباط توسط بیمه ایران جبران خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این قرارداد از روز جمعه دهم خردادماه دارای اعتبار است، ادامه داد: ‌طبق قرارداد منعقده تمامی زائران ارگان‌ها،‌ نهادهای رسمی و غیررسمی‌، هیات‌های مذهبی و مردمی که به صورت کاروان و با تایید ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال در این رویداد مذهبی شرکت دارند، از این تاریخ تحت پوشش خدمات بیمه‌ای این کنسرسیوم بیمه‌ای خواهند بود.

 معاون فنی بیمه ایران درخصوص تاریخ انقضای این بیمه نامه نیز تصریح کرد:‌ این بیمه نامه تا بیستم خردادماه زمان نهایی مراجعت زائران به مبادی اولیه اعتبار دارد و بیمه‌گر در این مدت مکلف به پرداخت خسارتهای احتمالی است که از سوی ستاد مرکزی به این شرکت اعلام خواهد شد.

 سعیدیان درباره زائران و میهمانان خارجی شرکت کننده در این مراسم باشکوه نیز عنوان کرد:‌ طبق اعلام ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال در این مراسم 263 میهمان خارجی از کشورهای چین، بنگلادش ، کویت،‌ تایلند، تاجیکستان، ارمنستان، آفریقای جنوبی، سنگال، تونس،‌ ترکیه،‌ ایتالیا، هلند،‌ آذربایجان،‌ انگلیس، کرواسی، یونان،‌ آلمان،‌ پاکستان و هندوستان شرکت خواهند داشت که این زائران نیز از لحظه ورود به کشورمان تا بیستم خردادماه، همانند زائران داخلی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای حوادث، عمر، مسوولیت و درمان این شرکت هستند.

 معاون فنی بیمه ایران درباره پوشش‌های بیمه‌ای آن دسته از زائرانی که به صورت پیاده یا با دوچرخه در قالب کاروان به سمت حرم مطهر حرکت می کنند نیز گفت: خوشبختانه ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام به عنوان بیمه گذار و کنسرسیوم شرکت‌های بیمه‌ای به عنوان بیمه‌گر برای این افراد نیز پیش بینی‌های لازم را کرده و این عزیزان نیز در طول این مدت مشمول خدمات این بیمه نامه خواهند بود.

 وی درهمین ارتباط اضافه کرد: از آنجا که این دسته از زائران حرکت خود را زودتر از سایران به سمت حرم مطهر آغاز می‌کنند، این بیمه نامه برای آنان با تایید ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم حضرت امام(س) از زمان حرکت شان به مقصد حرم مطهر اعتبار دارد.

 سعیدیان در خاتمه افزود:‌ همچنین این شرکت با استقرار تعدادی از واحدهای خسارت سیار خود در اطراف حرم مطهر طی روزهای سیزدهم تا پانزدهم خردادماه آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران خواهند بود.

 مراسم بیت و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ساعت 9 روز سه‌شنبه، چهارده خردادماه در مرقد مطهر ایشان آغاز می‌شود.

انتهای پیام /*