انتشار مجموعه 50 جلدی آثار امام(س) تا پایان سال

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در قم به مناسبت پنجاهمین سال آغاز نهضت امام(س) مجموعه 50 جلدی آثار ایشان را تا پایان سال جاری منتشر می کند.

کد : 43503 | تاریخ : 09/03/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س) حجت‌الاسلام‌ حسن پویا، معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در قم در گفتگو با ایبنا، گفت: قصد داریم به مناسبت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد مجموعه 50 جلدی آثار امام خمینی(س) را تا پایان سال 1392 منتشر کنیم.

وی افزود: این مجموعه در بردارنده آثار مکتوب امام(س) است که 22 جلد آن صحیفه امام(س)، 10 جلد شامل استفتائات از امام(س) و بقیه شامل آثار فقهی، اصولی، فلسفی، عرفانی و اخلاقی ایشان است. این آثار در چاپ جدید با حاشیه‌های تحقیقی و همسان‌سازی آماده و به مخاطبان ارایه می‌شود.

حجت‌الاسلام پویا در ادامه از برپایی نمایشگاه کتاب در کنار بیت امام خمینی(س) در قم و در صحن جواد‌الائمه(ع) حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها به مدت یک هفته دایر خواهد شد و در آن نزدیک به هزار عنوان کتاب منتشر شده توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با تخفیف به مخاطبان ارایه می‌شود.

وی افزود: در ایام سالگرد قیام 15 خرداد و رحلت امام خمینی(س) برخی مراکز فرهنگی از ما درخواست مجموعه پوستر‌های امام خمینی (س) و آمار آثار منتشر شده را دارند. این اطلاعات در این ایام در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود تا در قالب برپایی نمایشگاه به معرفی قیام 15 خرداد و آثار منتشر شده درباره امام خمینی(س) بپردازند.

حجت‌الاسلام پویا درباره ارایه آثار منتشر شده توسط ناشران دیگر با موضوع امام(س) و دیگر مبارزان انقلاب اسلامی در این نمایشگاه‌های کتاب گفت: آثار منتشر شده با موضوع‌های مختلف همچون مبارزات و زندگینامه افراد مرتبط با امام خمینی(س) را هم ارایه می‌کنیم.

 

انتهای پیام /*