در پی درگذشت حاج عیسی جعفری؛

یادگار امام: حاج عیسی جعفری همراهی دلسوز و صادق بود

آیت الله سید حسن خمینی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج عیسی جعفری نوشت: حضور او در زمان امام و پس از آن، در دوره مرحوم یادگار ایشان و پس از درگذشت یادگار امام تا دوران کهولت، حضوری سرشار از عاطفه و محبت بود. و این ارتباط و پیوند حتی در دوره بعد از کهولت نیز با گرمی و صمیمیت ادامه داشت.

کد : 183854 | تاریخ : 16/10/1400

پرتال امام خمینی(س): در پی درگذشت حاج عیسی جعفری آیت الله سید حسن خمینی در پیامی درگذشت خادم صدیق امام راحل را تسلیت گفت: متن پیام به شرح ذیل است:

درگذشت برادر عزیز و مهربانمان مرحوم حاج عیسی جعفری(طاب ثراه) در صبح روزی که به نام مبارک صدیقه طاهره سلام الله علیها مزین است، موجب اندوه و تأسف است. 

آن مرحوم در طول دوره حضور خویش در بیت امام(س) همواره با اخلاص و جدیت به تلاش اشتغال داشت و در همه مقاطع همراهی دلسوز و صادق بود.

حضور او در زمان امام و پس از آن، در دوره مرحوم یادگار ایشان و پس از درگذشت یادگار امام تا دوران کهولت، حضوری سرشار از عاطفه و محبت بود. و این ارتباط و پیوند حتی در دوره بعد از کهولت نیز با گرمی و صمیمیت ادامه داشت.  

اینجانب ضمن آرزوی غفران واسع الهی برای ایشان، به خانواده داغدارشان صمیمانه تسلیت می گویم و برای آنها صبر و اجر مسئلت دارم. 

سید حسن خمینی

انتهای پیام /*