به همت معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه؛

ماه نامه فرهنگی و آموزشی دوست خردسال، ویژه ماه مبارک رمضان در فروردین ۱۴۰۰ منتشر می شود

به همت معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، شماره جدید مجله دوست خردسال منتشر خواهد شد.

کد : 184633 | تاریخ : 24/12/1400

پرتال امام خمینی(س): به همت معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، شماره جدید مجله دوست خردسال منتشر خواهد شد. به گزارش پرتال امام خمینی(س) شماره های جدید مجله دوست خردسال به همت معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه، ویژه ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد. بر اساس این گزارش ماه نامه فرهنگی، آموزشی خردسال در ۳۶ صفحه در اختیار خردسالان عزیز قرار خواهد گرفت.

مجله دوست خردسال از مجلات وزین در حوزه کودک است که با بازنگری جدید از فروردین ۱۴۰۰ در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. چهار رنگ بودن، قطع مناسب، تغییرات مثبت محتوایی، عدم اشاره مستقیم به موضوعات مربوط به حضرت امام از جمله مشخصات مجله دوست خردسال جدید است. تا کنون ۵۹۵ شماره آن به چاپ رسیده است.

گفتنی است این ماه نامه پس از توقف انتشار در سه سال گذشته، مجددا به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) به مرحله انتشار رسید. شیوه دسترسی علاقمندان برای دریافت مجله دوست خردسال متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /*