یادگار امام در گذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفت

آیت الله سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حسین عبداللهی مدیر مسوول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

کد : 184713 | تاریخ : 09/01/1401

 پرتال امام خمینی(س): در پی درگذشت ناگهانی حسین عبداللهی مدیر مسوول روزنامه آرمان ملی پیام تسلیتی از سوی یادگار امام منتشر شد.  متن پیام آیت الله سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

خبر درگذشت تأسف بار برادر عزیزمان جناب آقای حسین عبداللهی طاب ثراه بسیار غم انگیز بود. عبداللهی برای آنها که با صفا و صمیمیت او آشنا بودند و تعهد و عشق او را به راه و مرام خود می شناختند، همیشه عنصری توانمند و اثرگذار بود. 

ایستادگی بر سر آرمانهای امام و ارزش های انقلاب و نهراسیدن از ملامت ها و دشواری ها، او را در مسیر روزنامه نگاری خود ممتاز کرده بود. 

اینجانب ضمن تسلیت این فقدان تلخ به همسر و بستگان او و همه دوستانش در روزنامه آرمان ملی، برای او حشر با صالحان و پاکان را مسألت دارم. 

سید حسن خمینی

گفتنی است حسین عبداللهی مدیرمسئول و سردبیر روزنامه «آرمان ملی» صبح امروز سه شنبه نهم فروردین بر اثر سکته قلبی درگذشت. مرحوم عبداللهی متولد سال ۱۳۵۰ بود و در دهه ۷۰ فعالیت مطبوعاتی خود را با حضور در نشریات مختلف آغاز کرد. او در دهه ۸۰ سردبیری روزنامه «صدای عدالت» را برعهده داشت. وی در سال ۸۸ روزنامه «آرمان امروز» را راه اندازی کرد و در سال ۹۰ نیز صاحب امتیازی روزنامه «آرمان ملی» را برعهده گرفت.

انتهای پیام /*