وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه موسسه گفت: آثار امام مشحون از آیات قرآنی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: یکی از برکات ایران معاصر این بود که رهبری انقلاب برعهده امام عزیزی قرار گرفت که مفسر بزرگ قرآن بود. آثار امام مشحون از آیات قرآنی است و انقلاب اسلامی را با الهام گیری و تاثیر از قرآن مبین داشت به پیروزی رساند.

کد : 184872 | تاریخ : 31/01/1401

پرتال امام خمینی(س): دقایقی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد. دکتر محمد مهدی اسماعیلی در گفتگویی کوتاه گفت:آثار امام مشحون از آیات قرآنی است و انقلاب اسلامی را با الهام گیری و تاثیر از قرآن مبین داشت به پیروزی راند. 

دکتر اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگار پرتال امام خمینی(س) که پرسید نظر شما در باره ارزش‌ها و باورهای امام برگرفته از موازین قرآنی است، چیست؟ گفت:یکی از برکات ایران معاصر این بود که رهبری انقلاب برعهده امام عزیزی قرار گرفت که مفسر بزرگ قرآن و ادامه دهنده راه انبیاء بود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آثار امام خمینی در همه زمینه ها فکری و اندیشه ای مشحون از آیات قرآنی است و انقلاب اسلامی را با الهام گیری و تاثیر از قرآن مبین به پیروزی رساند. وی افزود: مسیری را که امام عزیز باز کردند و انقلاب اسلامی در آن مسیر به پیش رفت تماما مبتنی بر اندیشه های قرآنی بود.+ گزارش تصویری

انتهای پیام /*