معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازید از غرفه موسسه: روحیه تحولی خواهی امام باید همیشگی باشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: روحیه تحولی خواهی امام (س) باید همیشگی باشد. سید محمد حسینی معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری در بازید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام ( س) در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: روحیه تحول خواهی حضرت امام(س) باید همیشگی وپایدار باقی بماند.

کد : 185151 | تاریخ : 29/02/1401

پرتال امام خمینی(س): معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: روحیه تحولی خواهی امام (س) باید همیشگی باشد. سید محمد حسینی معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری در بازید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام ( س) در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: روحیه تحول خواهی حضرت امام(س) باید همیشگی وپایدار باقی بماند.

این عضو کابینه در گفتگو با خبرنگار پرتال در نمایشگاه،ادامه داد: امام راحل با تکیه بر مردم و روحیه تحول خواهی منشا تحولات و تغییرات  بنیادین و موجب حضور گسترده اقشار و گروههای مختلف در صحنه بودند.
حسینی ادامه داد: امام با نگاه به محرومین و مستضعفین و استکبارستیزی این اندیشه را در مقابل ما قرار دادند که با توجه به توانایی های داخلی نیازهای خودمان را تامین کنیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: امام شعارهایی همچون عدالت، استقلال ، فتوت، برادری و عزت را مطرح کردند که تاریخ مصرف ندارد و برای همیشه می تواند راهگشا باشد.،

انتهای پیام /*