محمد جهانگیریان از علاقمندان آثار امام راحل؛

جهاد تبیین اندیشه امام ضروری است

من در همان دوران جوانی اعلامیه های امام را هم دستی چاپ و در سطح شهر قم توزیع می کردم. بعدا هم که درس خواندم و دفتر مهندسی زدم، دفترم هم به محلی برای توزیع اعلامیه های امام تبدیل شده بود.

کد : 185173 | تاریخ : 31/02/1401

پرتال امام خمینی (س): یکی از علاقمندان به حضرت امام (س) که چندین آثار از امام راحل همچون مصباح الهدایه، شرح دعای سحر، شرح چهل حدیث و دیوان اشعار را خریداری کرده بود، مهندس راه و ساختمانی است که می گوید: «بین سالهای ۱۳۴۲ و ۱۳۴۳ و قبل از تبعید حضرت امام، در یخچال قاضی قم در نماز جماعت امام شرکت می کردم».

محمد جهانگیریان که خود را ناشر و نویسنده هم معرفی می کند، خاطرنشان کرد: من در همان دوران جوانی اعلامیه های امام را هم دستی چاپ و در سطح شهر قم توزیع می کردم. بعدا هم که درس خواندم و دفتر مهندسی زدم، دفترم هم به محلی برای توزیع اعلامیه های امام تبدیل شده بود.

این ناشر اضافه کرد: در طرح روی جلد کتبی که تابحال منتشر کرده ام  از سرالصلاه و غزلیات امام هم استفاده کردم. چرا که معتقدم بعد از ائمه اطهار، دنیا شخصیتی همچون امام خمینی (س) به روی خود ندیده است. امام (س) نه تنها منشاء تحول بزرگ در ایران بود بلکه در عرصه بین المللی و سطح جهان هم شخصیتی ماندگار بود.

وی درباره دلایل مطالعه آثار امام (س) هم گفت: به فرمایش مولا ، بالاترین علم ، علم خداشناسی است و من هم هدفم از مطالعه آثار امام بدست آوردن اطلاعات جامع الاطراف است چراکه معتقدم جهاد تبیین دیدگاهها و اندیشه امام (س) ضروری است.

انتهای پیام /*