همایش «۳ ساله های حسینی» در حرم امام خمینی(س) برگزار شد

همایش «۳ ساله های حسینی» به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با حضور هزاران کودک سه ساله و مادران آن ها در حرم مطهر امام خمینی(ره) همزمان با ۸۰۰ شهر برگزار شد.

کد : 185241 | تاریخ : 10/03/1401

همایش «سه ساله‌های حسینی(ع)» به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با حضور هزاران کودک سه ساله و مادران آن‌ها در حرم مطهر امام خمینی(ره) همزمان با ۸۰۰ شهر برگزار شد. 

بر اساس این گزارش فاطمه گنجی امروز در حاشیه همایش سه ساله‌های حسینی(ع) در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرداختن به جایگاه والای حضرت رقیه(س) و فرزند در خانواده دارای هویت انکارناپذیر است و همچنین نشان دادن مظلومیت کودکان مسلمان منطقه و جهان که زیر شدیدترین حملات ظالمانه استکبار جهان و ایادی تکفیری آن‌ها قرار دارند از اهداف برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی(ع) است.

وی افزود: همایش سه ساله‌های حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با حضور هزاران کودک، مربی و مادران در حرم مطهر امام خمینی(ره) و 800 شهر دیگر با شرکت هزاران کودک سه ساله و مادران آن‌ها برگزار می‌شود.


مدیریت خواهران سازمان بسیج مداحان ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت نام‌آور سه ساله‌ای است که با وجود سن کم درس زندگی داد تا عشق به پدر، مولا، خدای متعال و اعتلای دین مقدس اسلام از زندگی این بزرگ دخت گرامی امام حسین(ع) به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام /*