حضور موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام

معرفی اماکن منتسب به حضرت امام خمینی (س) در نمایشگاه، معرفی سایت های فارسی و غیرفارسی امام خمینی(س) به بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی، معرفی فعالیت های موسسه و منشورات خارجی و ارتباط با مخاطبین غیرایرانی علاقمند به سیره و اندیشه حضرت امام(س) و برگزاری نشست تخصصی از اهم فعالیت های غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در این نمایشگاه است.

کد : 185297 | تاریخ : 19/03/1401

 پرتال امام خمینی(س): غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) به همت معاونت امور بین الملل و دفتر اماکن منتسب به حضرت امام (س) ، در نخستین دوره برگزاری نمایشگاه جهان اسلام برپا شد.

این رویداد فرهنگی که از ۲۰-۱۷ خرداد ماه با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری کشورهای اسلامی در حال برگزاری است، میزبان شرکت کنندگان داخلی و کشورهای خارجی و آژانس های گردشگری و موسسات وسازمان های مرتبط با توریسم اسلامی و مخاطبان مختلف است. 

معرفی اماکن منتسب به حضرت امام خمینی(س) در نمایشگاه، معرفی سایت های فارسی و غیرفارسی امام خمینی(س) به بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی، معرفی فعالیت های موسسه و منشورات خارجی و ارتباط با مخاطبین غیرایرانی علاقمند به سیره و اندیشه حضرت امام(س) و برگزاری نشست تخصصی از اهم فعالیت های غرفه موسسه در این نمایشگاه است.

انتهای پیام /*