دفاع مقدس در بیانات امام(س)

بیان مواضع امام خمینی(س) در قبال سازمان های منطقه ای نظیر شورای همکاری خلیج فارس ،کنفرانس سران کشورهای اسلامی و غیرمتعهدها و...

کد : 48231 | تاریخ : 15/04/1392

کتاب دفاع‌مقدس در بیانات امام خمینی(س): خاورمیانه و کشورهای اسلامی در قطع رقعی و 188صفحه، با شمارگان 2200نسخه و بهای 39هزار ریال، به اهتمام حجر اردستانی تدوین شد و توسط نشر مرز و بوم به چاپ رسید.

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از همشهری،  فصل اول این کتاب با عنوان دفاع‌مقدس در بیانات امام خمینی(س): خاورمیانه و کشورهای اسلامی در زمان جنگ تحمیلی را از زبان امام خمینی(س) بیان کرده و در بخشی از آن آمده است: «امروز نباید ما فکر بکنیم این ایران چه جور است. ما امروز فکر بکنیم دنیا چه خبر است، تکلیف ما در مقابل دنیا چه خبر است.»

بررسی نگاه کلی ایران به منطقه خلیج‌فارس از نگاه امام خمینی(س) در برابر دولت‌های عرب خلیج‌فارس، به‌ویژه کشورهای کویت و عربستان و همچنین نحوه مواجهه آنها با ایران در دوران جنگ، محوریت اصلی فصل دوم این کتاب را تشکیل می‌دهد. فصل سوم و پایانی این اثر، به بیان مواضع امام خمینی(س) در قبال سازمان‌های منطقه‌ای نظیر شورای همکاری خلیج‌فارس ،کنفرانس سران کشورهای اسلامی و غیرمتعهدهاست.

انتهای پیام /*