میان امام خمینی(س) و ملت ایران پیوند عمیقی وجود دارد

امام خمینی(س) به عنوان یک الگوی جهانی باید روش و تفکرشان مورد توجه مسئولین به خصوص دولت که با مردم در ارتباط است قرار گیرد.

کد : 48525 | تاریخ : 04/06/1392

وزیر اطلاعات گفت: میان امام‌خمینی(س) و ملت ما پیوند عمیقی وجود دارد لذا مسئولین به خصوص اعضای دولت براساس همین خط‌ مشی در هفته دولت با آرمان‌های امام(س) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش پرتال امام خمینی(س) "حجت‌الاسلام و المسلمین محمود علوی"  وزیر اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: میان امام‌خمینی(س) و ملت ما پیوند عمیقی وجود دارد لذا مسئولین به خصوص اعضای دولت براساس همین خط  ‌مشی در هفته دولت با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

وی افزود: انشاءالله ما بتوانیم ملتزم بوده و راه امام(س) را به خوبی ادامه دهیم.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد:‌ امام خمینی(س) به عنوان یک الگوی جهانی باید روش و تفکرشان مورد توجه مسئولین به خصوص دولت که با مردم در ارتباط است قرار گیرد.

همچنین رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با این خبرگزاری گفت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران هر چه دارند از امام خمینی(س) است.

"علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه افزود: ما هر چه داریم از امام(س) است، زیرا ایشان کسی بودند که انقلاب اسلامی را بنیان نهاده و تغییر رویکرد جهانی نسبت به حکومت اسلامی را ایجاد کردند.

وی گفت: اظهار علاقه‌ای که در بین دولت و مسئولان نسبت به امام خمینی(س) وجود دارد عادی نیست و ما هر چقدر از عمر انقلاب را پیش می‌بریم ارزش ایشان و همچنین ولایت فقیه را به عنوان ستون خیمه نظام دانسته و پایبند به آن می‌مانیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد:‌ امام خمینی(س) الگویی برای جهانیان ایجاد کردند که هر چقدر در جهان پیش می‌رویم این الگو نمود بیشتری پیدا می‌کند.

انتهای پیام /*